Skip to main content

Goedemorgen,
Na 2 maanden op een mobiel gewacht te hebben die ineens geannuleerd werd. (En we een heel raar mailtje kregen waarin stond dat op ons verzoek de bestelling was geannuleerd…. wat niet zo was). Heb ik afgelopen week telefonisch contact gezocht en met de KPN medewerker. Na heel lang zoeken naar een vergelijkbaar toestel met ongeveer dezelfde abonnementskosten, was ik teleurgesteld dat we niks konden vinden (ondanks de inspanningen van de KPN medewerker). Het toestel wat ik wilde was wel beschikbaar bij een concurrent dus samen met de KPN medewerker besloten het abonnement om te zetten naar een SIM only MET data verdubbelaar.

Helaas. Ook dit gaat weer mis. Ik heb idd een SIM only abonnement bevestigd gekregen maar de verdubbelaar staat er niet bij. Wel staat er ineens een verdubbelaar bij het abonnement van ons kind. Die helemaal geen data heeft. (dus een verdubbeling van niks? Lekker handig).
Ik ben er gepikeerd hierover. Graag wil ik dit per direct recht gezet hebben. Wij verwachten binnen 24 uur een reactie en oplossing van jullie.

 

Fam. Cornelissen

Dataverdubbelaar bestaat bij KPN niet. Of niet meer bij de nieuwe abonnementen. Wel lopen er soms tijdenlijk acties.

Zo was er tijdenlijk 2 + 2 GB beschikbaar. Dat is nu weer over. Op dit moment loopt 5 + 5 GB geloof ik.

Maar verder bestaat het niet. En een medewerker kan dat ook niet activeren ofzo. Of er gratis dubbele data bij geven. Dat kan gewoon niet.

Hoeveel data had u afgesloten?Â