Skip to main content

Ik zat in de tijd van 14 dagen. Nog op tijd dus. Om me te bedenken wat ik nu wilde en toch wilde ik een nieuwe telefoon er bij hebben.  Maar door een fout van kpn moet ik nu 4 maandenlang wachten op een andere telefoon  

Hallo @Mina en henky , je kunt ook een losse telefoon bij de KPN-winkel kopen of bij een lokale telefoonboer.

 


Klopt wel  maar had hem bij me abonnement besteld 


Klopt wel  maar had hem bij me abonnement besteld 

En die is niet gekomen?


Hoi Mina en/of Henky, welkom op het forum!

Ik heb wat meer toelichting nodig om te begrijpen wat hier precies gebeurd is. Je geeft aan dat door een fout van KPN je nu 4 maanden moet wachten voordat je een toestel aan je abonnement toe kunt voegen en je noemt de 14 dagen bedenktijd. Wat heeft zich hier precies afgespeeld? Had je verlengd met een Sim Only, je bedacht binnen 14 dagen en is het annuleren van de bestelling niet goed gegaan waardoor je nu geen toestel meer aan je abonnement toe kunt voegen? Of is het toestel niet gearriveerd zoals Nick al vroeg? 

Zou je in je forumprofiel ook je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. 


We hebben niets meer van je gehoord @Mina en henky dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer