Skip to main content

Door een fout van een KPN medewerker heb ik nu twee abonnementen. Ik heb gebeld en tijdens het gesprek werd mij beloofd dat het abonnement wat eindigt op 687 zo laag mogelijk zou worden gezet(€10,-). Daarmee ben ik akkoord gegaan en vervolgens wordt het bedrag afgeschreven zonder de verlaging. Na meerdere malen bellen krijg ik telkens iemand aan de lijn die er niks van snapt, dus ik hoop dat ik via deze weg iemand te spreken kan krijgen die mij verder kan helpen.

@Jordy23 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat hier zoveel mis lijkt te gaan. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en controleren of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


Goedemorgen,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Mvg,

Jordy


@Jordy23 Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik zie inderdaad dat ik een mogelijkheid heb om je abonnement aan te passen naar de laagste abonnementsvorm. 

Ook zie ik dat op het "oude" abonnement Spotify premium aan staat en op het nieuwe abonnement ook, kan deze op het "oude" abonnement uitgezet worden? 


Goedemorgen,

Ja graag aanpassen naar het laagste abonnementvorm en spotify van het oud abonnement uitzetten.

Ontvang ik ook het verschil terug van de laatste factuur omdat het eigenlijk daarvoor al geregeld zou worden?

 


@Jordy23 Ik heb Spotify voor je uitgezet, ook heb ik iets anders gezien. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie.