Skip to main content

Dramatisch. Vijf keer gebeld en vijf keer van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice, daarom maar via deze weg.

Inmiddels bijna twee maanden geleden een nieuw abonnement afgesloten bij KPN. Voor de telefoon eenmalig een bedrag van 672 euro betaald via Ideal. Op de dag dat mijn nieuwe telefoon geleverd zou worden werd ik gebeld door de koerier voor de levering dat er nog een bedrag van 672 euro open stond. Hierop zei ik dat ik al had betaald, uiteindelijk wel betaald nadat de koerier me had vertelt dat dit vaker gebeurt en als je even naar KPN belt dat het gauw geregeld is. Zodoende dus twee keer betaald voor dezelfde telefoon.. Inmiddels vijf keer gebeld met KPN en elke keer krijg ik te horen dat of dat het geld wordt teruggestort binnen 5 werk dagen of dat er inderdaad iets fout gaat en de financiële afdeling snel contact met me opneemt, zodat het geld snel op mijn rekening zou komen staan. Uiteraard werd er na 2 keer de 3e keer ook geen contact met me opgenomen. 

Met andere woorden, wanneer wordt eindelijk het bedrag teruggestort?

Hallo @SybrenAttema, welkom op ons forum!

Logisch dat je opnieuw contact op neemt, zo'n bedrag is natuurlijk niet niks om dubbel te betalen. Ik snap heel goed dat je dit geld graag zo snel mogelijk terug wilt. Ik kijk graag of ik je hierbij kan helpen. Zou je hier screenshots willen plaatsen van de betaling die je hebt gedaan? Vergeet niet om privé gegevens in de screenshots weg te poetsen. Wil je daarnaast ook je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


 


Hallo @Denise_,

Bedankt voor je reactie.

Hierboven de twee betalingen. De een via ideal en de tweede met de koerierdienst. Verder heb ik mn forumprofiel aangepast, inclusief 06-nummer. 
 

Met vriendelijke groet,

Sybren Attema


Bedankt voor de screenshots en de gegevens. Ik zie dat mijn collega op 2 december een e-mail heeft verstuurd naar de afdeling die jou hierbij kan helpen. Mijn collega heeft genoteerd dat mijn collega contact met jou zou opnemen als er meer informatie was. Je wacht echter nog steeds. Ik heb daarom opnieuw een e-mail verstuurd naar de betreffende afdeling. Ik verwacht hier uiterlijk volgende week vrijdag een antwoord op te hebben. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Ik heb terugkoppeling van mijn collega ontvangen. Er is een credit aangemaakt voor het dubbel betaalde bedrag. Waarschijnlijk heb je het bedrag nog deze week op jouw rekening. :blush: