Skip to main content

Ik heb een e-mail gehad dat ik deze maand extra mb's heb echter zit ik nu op mijn limiet van 20G waar ik eigenlijk 40G zou hebben deze maand of telt de verdubbeling enkel in het buitenland?

Hallo @Jelle smid 

 

Wordt het misschien als extra data bundel in je overzicht vermeld, als inlogt in MijnKPN op de website, zie je daar onder je normale bundel dan misschien nog een extra 20GB bundel staan?

Voor zover ik weet was er alleen voor Unlimited abonnementen een verdubbeling van 25GB naar 50GB die alleen in de EU geldt.

Kan je anders die mail eens plaatsen hier, uiteraard zonder persoonlijke gegevens.


 


Hallo @Jelle smid 

 

Ik zie geen tekst in je laatste bericht, heb je het kunnen vinden of wilde je wat anders vragen?


 


Nu wel?


Nu wel?

Ja, nu wel. En zoals het er staat: dat is voor in het buitenland, in de EU dus. Niet voor in Nederland. 

Maar in Nederland heeft u onbeperkt. Daar is een bundel dus niet van toepassing. 


Ja, ik zie het plaatje nu wel.

Dat lijkt mij het bericht dat voor Unlimited abonnementen bestemd is en i.d.d alleen voor de EU geldig is, waarom jij met een 20GB abonnement dat dan krijgt is mij een raadsel.

Misschien dat een KPN medewerker daar iets over kan zeggen.


Maar Nederland behoort toch ook bij de EU? Dus in eigen land op vakantie loont niet wel vreemd!!!!


Ja klopt NL is EU, maar er wordt in alle landen onderscheid gemaakt tussen eigen land of buiten de EU, bij recente KPN abonnementen (na 3 februari 2019) heb je dan wel weer het voordeel dat je wel gratis vanuit NL naar andere landen in de EU mag bellen.

Die mail is voor roam-like-home en dat is altijd voor buiten je eigen land maar wel in de EU.


Maar Nederland behoort toch ook bij de EU? Dus in eigen land op vakantie loont niet wel vreemd!!!!

Zoals ik al zei: in Nederland heeft u onbeperkt. Dus op welke manier wilt u daar iets van een verhoging van 25 naar 50 in passen?


@Nick83   Als hij aan zijn limiet zit met 20GB dan kan hij toch geen unlimited hebben?

Welk abonnement heb je nu precies @Jelle smid , een 20GB of een Unlimited abonnement?


De 50 GB in de EU is echt alleen bij het Unlimited abonnement. Geen enkel ander abonnement van KPN heeft dat.


Dat weet ik, eerst maar afwachten wat voor abonnement hij nu heeft.

Mail kan ook onterecht zijn of die limiet kan hij zelf ook ooit hebben ingesteld in zijn telefoon bij een vorig 20GB abonnement.


Hallo @Jelle smid, uit de afbeelding zou je kunenn concluderen dat je een Unlimited abonnement hebt. In jouw beginbericht spreek je echter over een 20Gb abonnement. Ik ben wel benieuwd wat voor abonnement jij nu precies hebt.Â