Skip to main content

Vandaag twee keer contact gehad met klantenservice, die konden mij niet helpen en nu wordt ik (binnen een week?) teruggebeld. 

Situatie: van iphone 11 naar iphone 13. Ik had een e-sim (prive abo) en fysieke sim (via werkgever, toevallig ook KPN). Bij het installeren ging het eerst mis met e-sim omdat ik de smsjes niet meer ontving met verificatiecode omdat op oude toestel heb abonnement verwijderd was. Dus naar de winkel geweest, fysieke simkaart gehaald en nieuwe pogingen. Tevergeefs.

Of ik nu kies voor ‘alleen e-sim’ of voor ‘e-sim plus fysieke sim’ uiteindelijk krijg ik steeds ‘oeps er ging iets mis’. Ik kom er dus niet doorheen. 

Hoe kan dit opgelost worden? 

Goedemorgen @JW1985 en welkom hier op ons forum :)

Dat schiet zo natuurlijk niet op dus goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Is er inmiddels contact met je opgenomen of wacht je hier nog altijd op? Mocht er nog steeds geen contact met je zijn opgenomen dan kijk ik ook graag eens mee; zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @JW1985 , wat is op dit moment de stand van zaken, is er inmiddels contact met je opgenomen? Mocht ik ergens nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan vooral weten!


Goedemorgen @JW1985 , de problemen rondom het activeren van de e-sim zijn inmiddels verholpen. Is het jou intussen ook gelukt om de e-sim te activeren?