Skip to main content

Goedemorgen, 

Als ik iemand bel of gebeld wordt op mijn mobiele telefoon horen wij beide een echo. Als ik mijn headset gebruikt is dit weg. Ik wil dit graag opgelost hebben. Kunnen jullie mij helpen?

Mvg, 

Desley Dokman 

Goedemiddag Desley,


Ik ervaar bijna hetzelfde - degene met wie ik aan de telefoon ben hoort zichzelf dubbel.

Dit betreft niet 1 contact, maar al mijn contacten die mij op dit moment bellen.

 

Graag zsm jullie hulp!


Hallo @DesleyDokman en @Hazzebas

Welkom op het KPN Forum! Een echo tijdens mobiel bellen lijkt mij behoorlijk irritant. Wanneer dit zich bijvoorbeeld met gebruik van een headset niet voordoet, kan direct al vastgesteld worden dat de oorzaak niet bij ons netwerk ligt, maar bij het toestel.

Je kan beginnen met je toestel eens geheel te herstarten. Dat klinkt simpel, maar kan veel problemen oplossen. Gebruik je een hoesje of screenprotector? Verwijder deze dan eens. Ook zulke accessoires kunnen bij-effecten zoals echo's veroorzaken. Lost dat het niet op, dan kan je je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dit doet, verschilt per merk/type toestel. Verhelpt ook dat het niet, dan resteert om het toestel ter reparatie aan te bieden


Hoi,

 

Wat bij mij heeft geholpen is een nieuwe simkaart.

Probleem verholpen :)


Simkaarten gaan zelden defect, maar het kan sporadisch voorkomen dat dit wel gebeurt. In ieder geval goed om te lezen dat een nieuwe simkaart bij jou het probleem heeft opgelost, @Hazzebas. Bedankt voor het delen! :slight_smile:


Reageer