Skip to main content
     

 

 

Beste KPN klantenservice,

 

Wij hebben in een aanvraag gedaan voor een mobiel abonnement in oktober in combinatie met onze maandelijkse abonnement op het adres: ………. Almere.

In plaats 1 simkaart zijn er vanuit KPN 2 simkaarten verstuurd waardoor de facturering van de maandelijkse contributie niet goed loopt.

Er is op 05-11-2020 een bedrag van € 72,90 afgeschreven voor bestelnr: ARMOR-….722-1 / klantnr: …...11307 (Simkaart nr: …………..79963) ; deze kaart is nooit gebruikt en zit nog in de orginele verpakking van KPN

Dit is reeds bij jullie aangegeven en er was toegezegd dat hiervoor een verrekening zou plaats vinden.

In plaats hiervan is er op 14-12-2020 nogmaals een bedrag van € 13,83 afgeschreven op deze kaart van mijn rekening (dit bedrag heb ik inmiddels gestorneerd).

 

Daarnaast is er nog een bedrag op 14-12-2020  afgeschreven namelijk € 67,49 t.b.v. klant nummer: …...11255 en ARMOR- ….771-1

deze kaart is wel in gebruik genomen en geactiveerd per 9 november 2020! (telefoon nr: 06-…..644) 

Echter is het bedrag van € 67,49  is door mij ook gestorneerd omdat ik nog steeds wacht op de verrekening van de foutief gestuurde kaart en de bedragen die hiervoor in rekening zijn gebracht.

Ik heb getracht dit telefonisch met jullie kort te sluiten  met telefoonnr: 06-(...) maar na een uur lang wachten tot het was uitgezocht door een medewerkster van de klantenservice werd de verbinding verbroken.

Vandaar nu deze mail met het verzoek de financiële situatie recht te trekken en het juiste bedrag voor januari te gaan factureren voor het juiste abonnement.

De foutieve kaart kan evt naar jullie terug gestuurd worden maar wij wachten op een reactie van jullie kant om de gemaakte fouten te herstellen.

 

In afwachting van uw reactie

 

met vriendelijke groet

Catharina Mengoulas - Nelemans

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Aggelos, welkom op het forum. 

Wat een vervelende situatie. Ik los het graag samen met jou op. Ik stuur je een privébericht omdat ik nog wat informatie van je nodig nodig heb. :smile: