Skip to main content

Mijn Telfort abonnement (TFT BelBundel 2018 2000/150) is overgegaan naar KPN. Ten tijde van de overname had ik 11000 MB data ‘gespaard’. Er is vervolgens iedere maand 2200 MB verdwenen. Van 11000 MB naar 8800 MB en vervolgens nog een keer naar 6600 MB. Daar is het gelukkig bij gebleven. In mijn abonnement zit een bundel van 2000 MB aan data. In feite is er dus in korte tijd 8400 MB aan data van me afgenomen. Ik vind dat een kwalijke zaak en ga hier niet mee akkoord. Graag uw reactie!

Heb ik het mis dat je bij Telfort inderdaad combivoordeel had   waarbij je Mb's verdubbeld werkten en die 3 maanden geldig waren en wat staat er in je overzicht via je mijn kpn en wat isver nadien veranderd in je abonnement 


Combivoordeel klopt idd. Abonnement wijzigt pas per 7 juli 2021. Hoe verklaar je dat ik data kwijt raak? Ook al zou het 3 maanden geldig zijn, dan nog heb ik een abonnement met 2000 MB. Dan zou mijn data toch per saldo niet zoveel mogen afnemen?


Hallo @jongs013! Welkom hier. Bedankt voor je bericht. Omdat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel, kon ik meteen met je meekijken. 
Volgens mij zit het als volgt. Je hebt een 2GB abonnement waarvan je twee voorgaande maanden aan GB kunt meenemen. Je kunt dus max. 4GB meenemen waardoor je 6GB data hebt.
Dit werd verdubbeld (=12GB). 

Ik zie dat je op 10 maart een mail hebt ontvangen met dat de verdubbeling is komen te vervallen:

“Iemand op uw adres heeft een mobiel abonnement opgezegd. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN. Hieronder ziet u de veranderde voordelen voor telefoonnummer 06********.”

Dus dat er van de 11GB ongeveer de helft is komen te vervallen, is hiermee te verklaren.