Skip to main content

Ik zou vanaf 27-08 10g krijgen omdat ik mijn abonnement verlengt heb. Tot mijn verbazing heb ik helemaal niks geen 10g gekregen!! Maar de kosten lopen wel op..?! Graag zou ik mijn 10g willen en de kosten terug niet op mij verhalen aub!! 

 

Mvg Rebecca 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Vanaf welke datums lopen je facturen? Waarschijnlijk zit je nu in een gebroken periode waardoor je na rato tegoed krijgt, in je mijn KPN kun je zien als de factuur er is hoe dat opgebouwd is.


Heel bijzonder dan!! 1600 mb voor 4 dagen van de 30 dagen en ondertussen meer geld betalen voor mb. Ik weet genoeg.... Volgend jaar geen KPN meer voor ons (tv, internet en mobiele telefonie) bedankt voor u reactie.


Welkom op ons forum @reb28. Ik snap je verwarring, maar als ik het zo lees heeft het inderdaad alles te maken met wat @Doornekamp33  al aangeeft, dat je midden in een gebroken periode zit. Dat houdt in dat je ook nog de abonnementskosten terugkrijgt van je oude abonnement vanaf moment dat de verlenging in is gegaan tot de datum dat je vooruit hebt betaald.
Je betaald ook pas voor je nieuwe abonnement vanaf het moment dat het is ingegaan en niet eerder. Ik wil graag eens met je meekijken om dit helemaal te bevestigen. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?