Skip to main content

Zojuist las ik de kpn-september-factuur  voor mijn oorspronkelijke xs4all account.

Deze account omvat:  tv, internet en telefoon vast.

Extra kosten kosten werden opgevoerd voor bellen met het buitenland.

Heel merkwaardig, want in die periode heb ik niet via vaste lijn met het buitenland gebeld.

Wél belde ik mobiel met het buitenland, via een los van bovengenoemde bundel, kpn abonnement.

Rara hoe zit dat, leg uit svp!

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

@lavdm Op pagina 2 van de factuur staat de specificatie en kunt u ook terugvinden voor welk buitenlands nummer er kosten zijn gemaakt. Telefoonkosten met vaste lijn worden altijd achteraf berekend, dus  bijvoorbeeld;  abonnement september, belkosten augustus.


 
Hallo Hansaanzet,
 
Helaas, ‘mijn xs4all’ is niet meer. In plaats daarvan is het nu ‘mijn kpn’.
 
Log ik daarop in  dan zie ik alleen maar de gegevens mbt m'n mobiel abonnement.
 
Daar lees ik: U hebt extra verbruikskosten buiten de bundel gemaakt. Check hier uw extra kosten >
 
Dus nogmaals, rara
 
Mvrgr, lavdm

Het betreft dus (ook) de factuur voor jouw mobiele abonnement waar extra kosten op gemaakt zijn. Heb je al wel gekeken waar die kosten voor zijn?

Kan je jouw vaste abonnement niet toevoegen in MijnKPN?


Hallo wjb,

Ik heb je  suggesties gevolgd, te weten:

 

De extra kosten worden toegerekend aan het mobiele abonnement.

Ze worden gespecificeerd als ‘bellen naar het buitenland’.

Informatie over tijdstip en en telefoonnummer wordt niet gegeven en is niet oproepbaar.

 

Facturen van m’n ‘oude’ xs4all (internet/tv/telefoon vast) account zijn niet toegankelijk op ‘mijn kpn’ en ook elders onvindbaar.

 

Het is me een raadsel. Hoe nu verder?

 

Mvrgr, lavdm

 


De extra kosten worden toegerekend aan het mobiele abonnement.

Dus die kosten staan op de factuur van jouw mobiele abonnement en niet op de factuur voor Internet, TV en vaste telefonie, klopt dat?

 

Ze worden gespecificeerd als ‘bellen naar het buitenland’.

Informatie over tijdstip en en telefoonnummer wordt niet gegeven en is niet oproepbaar.

Op de tweede pagina van de factuur vind je de kostenspecificatie en daar zou je moeten kunnen nagaan voor welk(e) telefoonnummer(s) en tijdstip(pen) die kosten in rekening gebracht worden.

 


Inderdaad, die kosten worden toegerekend aan mijn mobiele abonnement.

Het abonnement internet/tv/telefoon vast, is niet oproepbaar.


Inderdaad, die kosten worden toegerekend aan mijn mobiele abonnement.

Het abonnement internet/tv/telefoon vast, is niet oproepbaar.

Vokgens mij heb je die dan ook niet nodig immers de specificatie voor die kosten zou dus op de factuur van jouw mobiele abonnement moeten staan en die zie je wel in MijnKPN.

 

En waarom kan jij jouw vaste abonnement niet koppelen aan jouw KPN ID?

Wat gebeurt er dan als je in de app op "Toevoegen abonnement" drukt of op de site op "Product toevoegen klikt.?


Ha, ik ben eruit!

Dank voor de tip 'toevoegen abonnement’.


Heb je nu ook gevonden waar die kosten voor in rekening gebracht zijn?

Is de totale chaos nu iets minder chaotisch? 😉


Hoi @lavdm . Welkom op het forum en fijn dat het gelukt is om je producten nu te koppelen zodat je overzicht hebt.

Zijn er nog vragen over waar die kosten nu precies voor gemaakt zijn? Of heb je dat nu inzichtelijk?