Skip to main content

Dag,
 

Gisteravond heb ik per ongeluk extra mb’s op het verkeerde abo besteld, daar kwam ik zojuist achter.

 

kunnen jullie dit nog omzetten naar mijn eigen nummer aangezien het abo van mijn vrouw waarop deze besteld was altijd veel over heeft.

Hi @johan79, welkom op het forum. Het is voor mij helaas niet mogelijk om de MB's over te zetten naar het juiste nummer. Wel kun je, als de beide nummers zijn aangemeld voor KPN Compleet/Hussel, de MB's overzetten door middel van MB's delen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!


Dag Ron,

 

ik zou dit willen maar aangezien dit blijkbaar niet gaat omdat mijn partner een toenmalig Telfort abonnement heeft. Of je moet mij vertellen dat dit wel kan?


Het is inderdaad niet mogelijk om MB's te delen tussen een KPN- en toenmalig Telfort abonnement. Op voorhand kan ik niets beloven, maar ik wil graag uitzoeken of ik toch iets voor je kan betekenen. Zou je daarvoor allereerst jouw profiel volledig in kunnen vullen en hier een seintje van kunnen geven? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan het 06-nummer invullen waar per ongeluk de bundel op is ingeschakeld en de laatste 3 cijfers van het IBAN. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Gedaan!


Dank je wel voor het invullen van het profiel, hiermee ben ik direct op onderzoek uitgegaan en ik zie dat op het betreffende nummer (eindigend op 342) een bundel is ingeschakeld op 28 augustus en dat er ook gebruik is gemaakt van deze bundel. Op dit moment is er nog ongeveer 649 MB over van deze bundel. Omdat deze bundel ook is aangebroken, kan ik hier geen vergoeding voor aanbieden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Het nummer waarop de bundel was besteld eindigt op 899, en was bedoeld voor 342.


Oke duidelijk. Zou je dan in het profiel (bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) ook het andere telefoonnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN wat hier bij hoort kunnen noteren en hier weer een seintje van kunnen geven? Dan ga ik weer voor je aan de slag!


Dag,

IBAN is gewoon hetzelfde, za het nummer toevoegen, maar volgens mij kun je dat zo zien😉


Dank je wel voor het aanvullen van het profiel. Ik ben meteen mijn systemen ingedoken en ik zie de bundel inderdaad terug. Deze bundel verloopt op 28-09. Wat ik met je af wil spreken, is dat we de bundel eenmalig vergoeden, op het moment dat hij verlopen is en niet is gebruikt. Zou je daarom op 28 september opnieuw een seintje kunnen geven? Dan ga ik voor je aan de slag!


Dag,

 

Oke dat gaan we doen, ze heeft immers nog zo’n 15 Gb over van voorgaande maanden.


Reageer