Skip to main content

Beste @Vikash / Moderatoren,

Ik mis in mijn administratie nog 2 facturen van KPN, die van januari en februari 2019. Kun je/ jullie die voor mij vinden?

 

groetjes, Rebecca

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste, daarnaast kan ik mijn facturen niet openen in MijnKPN. November en december zijn daarom ook onbereikbaar. Het gaat dus om: januari, februari, november en december. De rest heb ik inmiddels ontvangen.

 

Groetjes Rebecca

 


Hi @tekstrebekster, goed dat je hiervoor even een topic aanmaakt! De facturen blijven 12 maanden in MijnKPN staan, het is daarom wel gek dat je de facturen van november en december vorig jaar niet meer ziet. Wellicht ben je voor november net te laat, december zou er eigenlijk wel moeten staan. Ik ga je de facturen per mail sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ha Job, ik heb mijn profiel aangevuld! Alvast superdank. :slight_smile:


Ha Job, ik heb mijn profiel aangevuld! Alvast superdank. :slight_smile:


He, @Job_ Stuur je de facturen nog door? Nogmaals dank!!


Dank je wel voor het doorgeven van de gegevens! Ik heb de facturen gestuurd per mail. Gisteren werkte ik geen volledige dag, daardoor kwam ik niet aan je bericht toe. Als je een antwoord stuurt dan zie ik het echter vanzelf voorbijkomen. Vandaar dat mijn reactie wat later is :smile:


Ik heb ze ontvangen @Job_ . Super. Fijne dag nog!:relaxed:


Top, mooi om lezen. Ook een fijne dag verder :sunrise:


Reageer