Skip to main content

Begin April voor mobiel abonnement overgestapt naar andere provider. Op de dag van overschakelen is ook mijn mobiele abonnement automatisch uit het producten overzicht van Mijn KPN verwijderd.

KPN stuurt mij een aantal dagen later een email over een nieuwe factuur, vervolgens kan ik de facturen van dat abonnement niet inzien in de webversie van Mijn KPN, want mijn abonnement is daar al verdwenen. Ik kan nergens anders in de Mijn KPN omgeving een link naar deze factuur vinden.

Dat lijkt me dus niet juist.

 

Inmiddels heb ik uitgevonden dat de KPN facturen via de KPN app op de telefoon wel in te zien zijn. Er staat een overzicht van al je facturen onder je profiel, ook van facturen van abonnementen die gestopt zijn. Dit overzicht ontbreekt in de webversie van Mijn KPN.

 

 

 

 

Hallo @Hsd ,

Voor het geval je die facturen wilt bewaren? Dan zou ik ze naar snel uitprinten nu dat nog kan.


Nee daar gaat het helemaal niet om.

 

  • Mijn abonnement is op 10 april overgegaan naar een andere provider.
  • Voor deze maand krijg ik nog een factuur, daarvan krijg ik dus netjes vorige week een email waarin wordt gezegd dat je de factuur in Mijn KPN kunt bekijken (factuur wordt niet meer met de email meegestuurd),
  • Maar: In Mijn KPN is mijn abonnement op 10 april al verwijderd bij de aangemelde producten. Dus ik kan de factuur waar in de email naar wordt verwezen niet meer inzien.

 

Zoals gezegd kan ik de factuur nog wel via de MijnKPN app op de telefoon inzien. Want daar worden al je facturen van al je abonnementen (actief of opgezegd) onder het gebruikersprofiel weergegeven.

Maar in de webomgeving van KPN heb je dus geen toegang tot die facturen omdat het abonnement uit MijnKPN is verwijderd. Dat is dus een omissie in de webomgeving.

 

 

 


Hoi @Hsd! Bedankt voor je signaal en duidelijke toelichting! Beetje knullig als je doorverwezen wordt naar MijnKPN maar dan zijn de facturen niet meer beschikbaar. Ik geef je signaal/ feedback door: eens kijken wat hieraan gedaan kan worden! Thanks! :blush: