Skip to main content

Ik heb mijn factuur binnen gekregen en zie dat ik nu 99 euro moet betalen, terwijl dit niet mijn maandelijkse kosten horen te zijn. Ik heb alles onbeperkt en er staat dat ik extra internet kosten in her buitenland heb gemaakt? Dit is toch niet het geval binnen de eu is dit toch nog steeds onbeperkt.

Hallo @Factuur abbo 

Vannaf 1 juni 2017 gebruik je je huidige abonnementen in de EU inderdaad net zoals dat je in Nederland gewend bent.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland/binnen-eu.htm

Maar maak je binnen de EU gebruik van mobiel internet op de veerboot, het cruiseschip of in het vliegtuig? Dan gaat dat niet uit je abonnement en geldt er een satelliet of maritiem tarief. Dit kan oplopen tot wel € 10,- per MB.

Kan dat gebeurd zijn?

 


Nee, ik ben met de auto in belgie en duitsland geweest.


Welkom op het forum @Factuur abbo. Als je enkel in België en Duitsland bent geweest zou je geen kosten voor internet in het buitenland op jouw factuur mogen hebben. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik kijken waar die kosten dan vandaan komen. 


Excuses dat je nu pas een reactie krijgt @Factuur abbo , was me ontgaan dat je jouw profiel al had ingevuld. Op de factuur van december staan nog belkosten die gemaakt zijn in november. Toen had je namelijk nog 150 belminuten, daardoor zijn er belkosten berekend nadat de bundel op was.