Skip to main content

M Boumans ***** banholt klantn. ********** bedrag van 105.47 is betaald en toch melding morgen blokkade.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

Beste Marina,

 

Je mag alles van me weten, behalve mijn pincode. :wink:

Ik zou je willen adviseren om geen persoonlijke gegevens op forums als deze en andere sites of social media te plaatsen. Iedereen kan die gegevens lezen.

Ik verwacht dat een moderator van KPN binnenkort met een gummetje zal komen om het één en ander weg te poetsen.

Edit: Daar was de KPN moderator al. :sunglasses:


Hallo @Marina111, welkom op het KPN forum. Mijn aandacht werd meteen hier naartoe getrokken. Bedankt voor het invullen van je gegevens, ik heb deze even veilig achter je profiel gezet. Zodat alleen de moderators en jij hier inzage in hebben. Nu ik er toch ben, wil ik hier wel even meteen induiken. Je geeft aan dat je een melding hebt ontvangen dat er morgen een blokkade wordt gelegd op je aansluiting. Maar zoals je bankafschrift* aantoont, heb je de betaling voldaan. 

Zo te zien heb je vandaag ook contact gehad met de klantenservice. Ze hebben je het advies gegeven om ook de factuur van november te voldoen om de blokkade tegen te houden. Heb je dat gedaan? 

 

*Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Reageer