Skip to main content

Beste KPN,

 

Wederom klopt mijn factuur niet.

En wederom moet ik naar dit onpersoonlijke en omslachtige forum om het bespreekbaar te maken.

Waarschijnlijk wordt ook weergevraagd om mijn factuur hier te uploaden. Hopelijk hebben jullie een andere oplossing. Wat een gezeik elke keer.

OP de laatste factuur staat mijn buitenland bundel buiten eu gefactureerd en daarboven op ook nog eens belkosten buiten eu gerekend, terwijl die kosten binnen de bundel zouden moeten vallen. Ik heb expres gewacht met bellen tot ik van jullie bevestiging had dat de bundel was geactiveerd.

Ik reken erop dat het snel op gelost wordt

Vriendelijke groet,

Ralf de Hoog

Goedenavond @Ralfdh! Ja, vind je ons forum omslachtig en onpersoonlijk? Je moet overigens helemaal niets! Als je snel en direct contact wenst, dan kun je binnen onze openingstijden ook met ons bellen of chatten: 

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Wil je nog persoonlijker contact, dan ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

Kies je voor contact via het forum, dan zie ik graag je klantnummer, geboortedatum en het factuurnummer ingevuld in jouw Forum profiel. Het factuurnummer kun je vermelden in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Op basis van deze informatie kijk ik graag met je mee!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Om er nog op terug te komen. Het genoemde telefoonnummer is nergens op de website te vinden. Dus word je na veel zoeken toch gedwongen om het forum te gebruiken. groot nadeel van dit forum is dat een persoonlijk probleem en public besproken wordt.

zo is mijn reactie ook voor iedereen te vinden en te googelen terwijl ik dit niet fijn vind. Ik krijg het zelf niet verwijderd. Dus zouden jullie dat bij dezen kunnen doen?

bedankt alvast 


@Ralfdh binnen 1 minuut had ik het telefoonnummer van de klantenservice gevonden op de site.

 


ik tiep in bij het zoekveld op kpn.com 'helpdesk’ en ik vind binnen 0.1 sec een antwoord. Dat hoeft toch geen 8 maanden te duren? 😉


😂

Ok ik kan niet zoeken dus!

maar misschien kunnen wel m’n berichten verwijderd worden?


super flauw antwoord, maar je zou even kunnen zoeken 😉 en dan kom je de gebruiksvoorwaarden van het forum tegen…..