Skip to main content

beste medewerker KPN,

 

Bij mijn laatste factuur is een korting niet verwerkt m.i. Er wordt 27,50 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl mijn abonnement met kortingen 22,50 euro is. Wat is de reden hiervan?

 

 

Hi @van Lions, goed dat je even aan de bel trekt! Zo te zien, staat je Husselkorting nog niet aan. Ik ga dit voor je aanzetten en een correctie doorvoeren zodat je het ook met terugwerkende kracht krijgt. Wil je ter verificatie nog je 06-nummer invullen in je profiel? Dan ga ik aan de slag. 


Fijn dat je het aanpast Job. Ik heb mijn mobiel nummer in mijn profiel gezet bij persoonlijke opmerkingen. 


Dank voor je nummer! Ik zie dat de Husselkorting van € 5,- sinds 1 november al aanstaat. Dat is wel wat gek, want op je factuur van 5 november komt het inderdaad niet terug. Ik wil je vragen de volgende factuur van 5 december even af te wachten. Ik verwacht hierop een automatische correctie over de periode 1 t/m 30 november - zo krijg je de korting alsnog. Laat je me even weten of dit erop staat en of de maand december ook de korting ontvangt? Zo niet, dan voer ik de vergoeding handmatig door en ga ik het doorzetten. 


Dank je. Ik houd het in de gaten. 


Hoi Job,

Ik heb in december de 5 euro van november terug gekregen. Factuur klopt nu.


Mooi om te lezen, @van Lions:smile:  Een fijne avond verder!