Skip to main content

ik heb pas een mobiel abonnement genomen en nu kreeg ik de eerste factuur.

En daar is de korting waar ik recht op heb omdat wij meer dingen van kpn hebben niet van afgehaald.

en ik heb zeker aan geklikt dat wij meer dingen van kpn hebben toen ik mijn kpn mobiel abonnement   afsloot. En nu heb ik daar ook voor gebeld omdat ik zag dat het niet door gevoerd was en toen kreeg ik te horen dat jullie het wel kunnen wijzigen vanaf nu maar dat ik mijn geld van de eerste factuur niet terug kreeg. Dat vindt ik eigelijk wel hele slechte service. want dus door een fout in jullie systeem betaalde ik de eerste maand 7,50 extra.

Wat ik eigenlijk als korting zou moeten krijgen en ik krijg het ook nog niets een terug betaalt!!!!!!!

ik zou graag gewoon die 7,50 op mijn rekening terug gestort hebben.

en anders zijn jullie zeker weten weer een klant kwijt binnekort want dit is wel zo slechte service!!!!!

 

 

Hoi @joeri97, welkom op het forum. 

Bij KPN betaal jij jouw facturen een maand vooruit. Als het goed is wordt de korting met terugwerkende kracht verrekend vanaf het moment dat jij gebeld hebt. Vul je profiel aan met jouw postcode en huisnummer. Dan ga ik kijken of ik het verschil voor je kan verrekenen.