Skip to main content

Ik heb nog even geduld gehad, maar de factuur over mail is niet gekomen voor mijn mobiele aansluiting. Komt normaliter rond de 8-ste. Staat wel in MijnKPN met datum 6 november.

Ik denk dat ie niet alsnog gestuurd kan worden. Derhalve dit maar even als aandachtspunt.

Hoi @PeterG,

Heb je al in de Spam-map gekeken?  


Overal. Binnenste buiten, achterstevoren, in spiegelbeeld, beeldscherm omgedraaid, flink geschud….maar echt nergens.


Ik heb de laatste factuur van mobiel ook niet gehad. 


Hebben jullie de factuur inmiddels wel per mail gekregen? Ik durf niet te zeggen waarom deze niet verstuurd is naar jullie. Ik ben benieuwd of hij deze maand wel verstuurd wordt. Wanneer ontvang jij doorgaans de factuur @Anneke-Anna? Zelfde als @PeterG?   


Tot op heden die van november (mobiel) niet ontvangen per e-mail. Het is inmiddels december dus hopelijk die wel rond de 8ste nu… We wait and see.


Hier idem, ook de mail met faktuur mobiel abo in november niet gehad. Staat wel in Mijn KPN app


Hoi @Niek_ , hier ontvang ik de factuur van mobiel altijd tussen de 11e en de 14e.
Per e-mail heb ik ‘m deze keer niet  ontvangen. 
Gelukkig staat het wel correct in mijnkpn. 


En deze maand ook weer geen faktuur mobiel in de mail. Wel op de website en in de MijnKPN app, faktuur datum 4 december.


Zojuist hier wél de decemberfactuur van mobiel ontvangen.


Ik heb hier (weer) niet de factuur van mobiel via e-mail ontvangen van 11 december.
De factuur staat wel in mijnkpn en als toekomstige afboeking voor morgen bij de bank. Maar helaas weer geen e-mail.Â