Skip to main content

Hallo, ik gebruik KPN Mobiel abonnement en heb onlangs mijn email gewijzigd in de KPN app. Alleen de maandelijkse factuur gaat nog steeds naar het oude email adres. Hoe wijzig ik dit zodat de facturen naar het nieuwe en juiste email adres gaat? In de app wordt dit niet duidelijk. Groeten!

Hallo @Irish65 ,even bellen met KPN, 0800 0402.

 


helaas is bellen met KPN een drama, ik probeer het al dagen maar krijg steeds hetzelfde bandje dat je je email kan wijzigen in de KPN app. Dat is ook zo en dat heb ik ook gedaan alleen de facturen gaan nog steeds naar het oude email adres… :-(

 


Hoi @Irish65, welkom op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om hierover telefonisch contact op te nemen. Mijn excuses hiervoor! Je kunt eventueel ook een chat starten via onze website. Als je naar onze servicepagina gaat en op de tegel ‘Mobiel’ klikt, dan kun je als je een klein stukje naar beneden scrolt klikken op ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Op die pagina kun je een chat starten.

Ik kan vanuit hier ook met je meekijken. Zou je in dat geval in je profiel (bij persoonlijke opmerkingen) nog willen aangeven om welk 06-nummer het gaat en wat de laatste 3 cijfers van het IBAN, dat bij ons bekend is, zijn? :relaxed:


@Irish65 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hoi Jose ik zal vandaag of morgen wel een chat starten zoals door jou gesuggereerd;-)


@Irish65 Dat is prima. Wens ik jou fijne feestdagen, stay safe! :christmas_tree: