Skip to main content

Ik hoorde vandaag van de Phone house winkel, dat ze hebben gezien dat ik bij mijn huidige abonnement nu 33.00 ongeveer per maand betaal voor mijn abonnement, terwijl ik op 14-03/2019 544,92 betaald heb voor het toestel, dus betaal ik al een jaar dubbel voor mijn telefoon, zou uw dat kunnen na kijken . In afwachting van uw antwoord. Met vr gr Klaas dillema 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

Ik hoorde vandaag van de Phone house winkel, dat ze hebben gezien dat ik bij mijn huidige abonnement nu 33.00 ongeveer per maand betaal voor mijn abonnement, terwijl ik op 14-03/2019 544,92 betaald heb voor het toestel, dus betaal ik al een jaar dubbel voor mijn telefoon, zou uw dat kunnen na kijken . In afwachting van uw antwoord. Met vr gr Klaas dillema 

Je kunt beter niet je gegevens hier posten beste Klaas. 


Dag @Bloemhandel55 Ik zie dat je nog geen antwoord van ons hebt gehad. Heb je hier ondertussen via een andere weg al duidelijkheid over gekregen? Zo nee: kun je me uitleggen me uitleggen wat je precies bedoelt en waarom je dubbel zou betalen? Natuurlijk wil ik dat nakijken. Zet je dan je naam en klantnummer nog even in je Forum Profiel? 


Reageer