Skip to main content

Heb in maart een nieuw abonnement op mijn mobiel afgesloten en kom in aanmerking voor Husselkorting.

Staat ook in het contract: 16,50 en daar gaat dit nog vanaf.

De eerste factuur van 7/4 is al te hoog; ach kan gebeuren.

De nieuwe factuur van vandaag 5/5 opnieuw.

Nergens is contact te krijgen met jullie administratie; je mag de oplossing zelf gaan uitzoeken.

Als ik op rekeningnummer wijzigen click, kom ik op mijn overzicht uit. Kan nergens vinden waar dat ik dat wél kan wijzigen. Ben uiteraard ingelogd op KPN.

Als ik deze post plaats, krijg ik de melding dat ik geen Onderwerp heb ingevoegd terwijl dit veld er niet is en ik wél het veld Titel heb gevuld.

Alles gaat moeizaam en je mag je eigen vragen beantwoorden via een forum. Zo'n providor wil ik niet.

Ben ondertussen klaar met KPN; ben aan jullie gebonden via XS4ALL maar dit zal niet lang meer duren.

Welkom op ons forum @spaties en goed dat je even aan de bel trekt.
Ik wil graag eens met je meekijken, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan?

Overigens is onze administratie bereikbaar via 0800-0402. 


Hallo Nico,

Heb de gegevens die ik weet ingevuld.

Was alleen op het forum omdat ik niet verder kwam op de site met het contact zoeken.

Alleen zo kon ik contact maken; het telefoonnummer stond ook nergens.

Heb alle voorkeuren op “nee” gezet in de instellingen van het forum.

Wil er n.l. geen gebruik van maken en zéker niet allerlei Email krijgen op deze telefoon die ik alleen voor speciale zaken gebruiik!

Groet, Theo


Dankje!

Ik had gisteravond el even de figuurlijke schop tegen de voordelen aan gegeven en zag zojuist dat het verwerkt was en de korting nu aan staat op je abonnement.
Uiteraard heb ik de gemiste korting van vorige maand ook gecrediteerd aan jou. Dit zal ook op je eerstvolgende factuur worden verrekend.