Wat voor een telefoon heb je? (merk en type)
Let op. De multisim werkt niet in combinatie met een Google Pixel 7 Phone. Heb net de Galaxy Watch 6 Classic terug gestuurd omdat we de LTE functie niet aan de praat krijgen.
Daar ben ik inmiddels achter. Het is toch bizar dat ze dat niet melden bij de verkoop en doodleuk cashen.
Wat voor een telefoon heb je? (merk en type)
Pixel 7
Hoi @Freek K, welkom op het forum. We ondersteunen de Multisim op de Galaxy Watch inderdaad in combinatie met een Samsung telefoon. Ik weet niet hoe dat bij de verkoop is genoemd (ik was daar niet bij), maar in onze Kennisbank geven we dit ook aan:
Hoi @Freek K, welkom op het forum. We ondersteunen de Multisim op de Galaxy Watch inderdaad in combinatie met een Samsung telefoon. Ik weet niet hoe dat bij de verkoop is genoemd (ik was daar niet bij), maar in onze Kennisbank geven we dit ook aan:
Ik vind daar twee dingen van:
- Men moet verwijzen naar deze beperking tijdens de verkoopprocedure en in de advertenties.
- Hef deze beperking op! het slaat nergens op. Android is Android. Dat is het hele USP van dat platform.
De reden van de beperking heeft een technische achtergrond, het is niet een beperking om het hebben van een beperking. Ik geef je feedback wel door, zodat het bekeken kan worden.
Bizar. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een onnodige belemmering is.
De reden van de beperking heeft een technische achtergrond, het is niet een beperking om het hebben van een beperking. Ik geef je feedback wel door, zodat het bekeken kan worden.
Inmiddels zijn we wat maanden verder, ik vraag me af of KPN voornemens is Multisim ook met andere Android-toestellen te gaan ondersteunen? Hier ook een Pixel en zou bij een nieuw abonnement serieus overwegen over te stappen naar een provider waar multisim wel ondersteund wordt met andere Android-telefoons.
Daar is nog niets over bekend. Als er meer bekend wordt zullen we dat aankondigen. Tot die tijd is de situatie zoals ik het eerder beschreef.
Net mijn Galaxy Watch 5 pro teruggestuurd. De reden, niet compatible met mijn Asus Zenfone 10.
Staat niet (duidelijk) vermeld tijdens de aanschaf procedure. De hele reden van aanschaf was de lte mogelijkheid.
Jammer dat kpn hier niet duidelijk in is.
KPN, waarom kan ik bij Odido wel gewoon mijn watch 6 koppelen met elke android telefoon en bij jullie niet?
Het heeft dus niets te maken met techniek, maar met onwilligheid of afspraken met Samsung.
Kunnen jullie hier iets aan doen? Ben heel tevreden over alle dienste die ik bij jullie afneem, maar dit vind ik echt bijzonder knullig.
Ik ben vanmiddag in de Spuistraat geweest om te vragen of Odido de combinatie pixel met galaxy Watch 6 lte inderdaad ondersteunt.
De mensen in het servicepunt durven geen 100% garantie te geven.
Mijn contract bij KPN loopt volgende maand af. Dus dat wordt een andere provider en een ander horloge. Het heeft me best veel geld gekost. Ik vind het bepaald onfatsoenlijk dat KPN totaal niet beweegt en geen enkele oplossing of compensatie biedt.
Weer 6 maanden verder en nog steeds dit probleem. Samsung Watch Ultra gekocht met multisim van KPN. Heb een splinternieuwe Android GSM. Geen Samsung. Bij het aanmelden van de multisim op mijn smartwatch dezelfde melding: foutcode -1. Uitgebreid gebeld met Samsung en daar geven ze aan dat het gewoon met elke Android gsm zou moeten werken. Kom op KPN, nog steeds niet opgelost. Helaas moet de nieuwe aangeschafte Samsung Watch Ultra dan meer weer retour. Of heeft iemand een oplossing om de multisim wel aan te melden?
Ik heb vorige week de handdoek in de ring gegooid en mijn abonnement, na jaren, opgezegd. Op weg naar Odido. Daar lijkt het wel te gaan werken.
Dat is balen voor je maar wel begrijpelijk.
Het vreemde is dat ik de KPN klantenservice een paar keer gebeld heb over dit probleem en het lijkt of de medewerkers voor het eerst van dit probleem horen terwijl het online vol staat met allerlei verhalen over dit probleem. Maar het is echt gewoon zonde, het zou zo mooi kunnen werken. Ik heb alle abonnementen bij KPN lopen en baal er serieus van dat multisim niet werkt op de smartwatch en ik alles kan gaan retourneren. Hoop geld, tijd en moeite heeft het gekost. Ik vrees dat ik ook maar ga overstappen want ik zie geen oplossing. Ik las nog wel ergens een workaround door de multisim op de smartwatch aan te melden op een oude Samsung gsm en na aanmelden de smartwatch weer aan melden op de juiste gsm. Maar of dit werkt....
Ik kan inmiddels bevestigen dat het bij Odido gewoon werkt! Eenvoudige procedure, multisim aanvragen, qr-code naar je e-mail laten sturen, instructie volgen, qr-code scannen met je telefoon en gaan.
En bedankt KPN, Echt bizar dat je een horloge verkoopt, ik 1,5 jaar bezig ben het te proberen te activeren. Dat niet lukt. Vervolgens bij een concurrent in een paar minuten een werkend horloge heb.
Heel bizar en bedankt voor de bevestiging. KPN neemt niet eens de moeite om te reageren, ook niet na een bezoek in de winkel of bellen met de klantenservice. Ik heb vaak om uitleg of een reactie gevraagd maar helaas. @KPN, is het nou echt niet mogelijk om even wat uitleg te geven?
Hallo @Jasper van KPN Jasper, 11 maanden verder inmiddels. Kan jij hier eventueel al iets over zeggen?
Hoi @SteefV, de situatie is niet veranderd. Zoals het hierboven is beschreven is nog van toepassing dus.