Skip to main content

Goedemorgen,

 

tot mijn verbazing heb ik een foutief contract ontvangen voor de verlening van mij mobiel abonnement. Afgesproken is:

Hussel Mobiel

Abonnement € 20.00 € 15.00
  • 2 jaar
€ 20.00
  • 2 GB data
 
  • Onbeperkt min/sms
 
  • Hussel Mobiel Korting (5 euro)
-€ 5.00
 

Dus € 15,00 per maand.

in het contract staat vermeld € 25,00 minus €5,00 husselkorting . Totaal €20,00.

graag verzoek ik u per direct het contract aan te passen ( per 10-4-2020)

ik betaalde €27,50 incl telefoon dus ga toch geen €20 betalen voor sim-only!!

Hi Anita, welkom op het forum. 

Dit abonnement hoort inclusief de Husselkorting € 15.- te zijn. Neem je wel internet af bij ons op je adres? Dat is namelijk de voorwaarde van de Husselkorting, en dat zie ik weer niet terug op basis van je ingevulde gegevens, zou je ook het 06-nummer willen invullen waar het om gaat? 

Ik hoor graag van je. 

 


Hoi Alex,

 

mijn mobiele nummer is 06-********.

wij hadden een contract bij telfort en deze is omgezet naar kpn waarvan we ook bericht hebben ontvangen. Daarbij is het abonnement van mijn echtgenoot onlangs wel correct omgezet dus begrijp niet waarom ik vanaf datum omzetting 10-04-2020 €5,00 teveel betaal. Dan had ik beter een abonnement kunnen nemen met telefoon dan had ik beter af geweest.

Graag verzoek ik u dan ook vriendelijk om het abonnement per 10-04-2020 te wijzigen.

 

graag uw reactie.

 

mvgr

anita visser


Ik mis nog wel het antwoord op mijn vraag of jullie thuis ook internet van ons afnemen om de Husselkorting van € 5.- te kunnen krijgen, dat is wat er nu ontbreekt. Dit heeft niets met een toestel te maken. Kan het zijn dat jullie thuis Telfort hebben?