Skip to main content

Probeer E-sim te activeren maar dat werkt niet in combinatie met Samsung Watch Ultra. Krijg telkens foutmelding 3010. Heb toestel gereset, smartwatch maar niets werkt.

Wil dit graag opgelost zien worden!

Ik ben je niet vergeten @Dirk van den Bosch, onze technische dienst heeft het op het moment echt enorm druk dus het duurt steeds even voordat ik een reactie van ze ontvang!

Ik ben je niet vergeten @Dirk van den Bosch, onze technische dienst heeft het op het moment echt enorm druk dus het duurt steeds even voordat ik een reactie van ze ontvang!

@Maja van KPN Daar mag u ook mijn eventueel bij inzetten. Ik ben een aantal weken geleden ook aangemeld bij de technische dienst voor hetzelfde probleem. Mocht er een oplossing gevonden worden dan zou het top zijn deze te delen in het forum. Dan hoeft het wiel niet opnieuw te worden uitgevonden. 

Groeten Roy

@Maja van KPN heb jij al een update? Het blijft tot op heden heel erg stil. We zijn nu 2 maanden verder zonder oplossing. 

Ik heb net te horen gekregen dat beide tickets nog niet aan de beurt zijn. Ze zijn nu tickets aan het behandelen die 30 werkdagen geleden aan zijn gemaakt/door zijn gezet vanuit de klachtenafdeling 😕 @Dirk van den Bosch de verwachting is dat die van jou eind deze week/ begin volgende week aan de beurt is. Zou je het hier willen delen als daar iets nuttigs uitkomt voor anderen?

Bij jou zal het nog iets langer duren @Roy de Swart, ik hoop dus dat Dirk binnenkort iets te melden heeft waar je verder mee kunt!

Reageer