Skip to main content

Heb al drie klantenservice medewerkers aan de telefoon gehad, ik ben vandaag in twee winkels geweest. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. De klap op de vuurpijl ik kon beter naar de mediamarkt gaan, dit lijkt me niet de oplossing. 

 

het probleem:

Ik wil via KPN “Apple Watch Ultra 2 GPS Cell black titanium milanese loop m” bestellen. Hier ben ik nu ongeveer twee dagen druk mee. Als ik naar de website ga, of via de mijn KPN app, selecteer dit product, daarna moet ik mijn 06-nummer koppelen, en hier stop het met een foutmelding. Ik krijg allerlei antwoorden, de website geeft veel problemen blijf het proberen, 48-uur niet proberen want dan loopt het vast, je kan het alleen in de winkel bestellen, je kan het alleen online bestellen etc. 

Mag ik een oplossing a.u.b. het is dat het €130 euro scheelt, anders was ik idd naar de apple store of het advies naar de mediamarkt gegaan. 

 

Dank je wel alvast voor het reageren. 

Precies dat. Niemand heeft een antwoord bij de KPN. Ik ondervind dezelfde problemen. Dus niet naar de KPN voor je iwatch zou mijn advies zijn.


Wat vervelend Michael. Is het je nog gelukt of krijg je nog steeds een foutmelding terug?


Reageer