Skip to main content

Ik heb vorige week een iPhone besteld. Eind van de dag kreeg ik een mail dat ie helaas uitverkocht was. toen ik belde moest deze bestelling eerst geannuleerd worden en dan kon ik 2 dagen later een andere kleur bestellen…. raar verhaal maar goed. 2 dagen later weer geprobeerd te bestellen. kreeg ik elke keer een foutmelding. Klantenservice weer gebeld. Ik kon beter via klantenservice bestellen werd mij verteld. Toen ik met hem het lijstje doorliep bleek ik telefonisch veel duurder uitlas wat ik op de site zag, en waar ik uiteindelijk steeds een foutmelding kreeg… Hij kon hier niks aan veranderen.. Ik wilde daar even over nadenken, want 150euro meer én een duurder abonnement als op de site vond ik raar.

Nu probeer ik weer 3 dagen later weer dezelfde telefoon te bestellen. alles prima tot uiteindelijk weer er een vage foutcode staat waarin staat dat zich een probleem voordoet en dat ik de klantenservice moet bellen.

of er zit een fout in het programma wat jullie maar niet oplossen, of jullie lijken zo goedkoper als uiteindelijk werkelijk het geval is. De klantenservice is niet oplossingsgericht

Hoi @4ONIC!
Dat is natuurlijk niet prettig dat net de door jou gekozen kleur uitverkocht is :pensive: Dan is de enige optie inderdaad annuleren en opnieuw bestellen met een andere kleur (tenzij het model/kleur die jij eerst voor ogen had nog weer op voorraad komt, dan zou je er voor kunnen kiezen om te wachten)
Qua prijs, de prijzen die op de website staan zijn exact dezelfde prijzen als bij onze klantenservice worden gehanteerd. Heb je wel besteld via www.kpn.com de eerste keer en niet via een andere site?

Zou je mij anders de link eens kunnen doen van het toestel wat jij graag zou willen dan kan ik met je meekijken hoe het zit.


Jammer dat ik de naam van de klantenservice medewerker vergeten n te noteren. Ik heb samen met hem alles nagelopen en hij kon ook niet uitleggen waar dat verschil dan in zat  En ja ik heb de eerste keer ook besteld bij kpn. Ik kreeg ook van kpn de annuleringsmail.

Ik ga het nu nog een keer proberen.