Skip to main content

Beste,

 

Ik heb onderstaand bericht ontvangen en ben zeer teleurgesteld. Er wordt benoemd dat herhaaldelijk gevraagd is om bevestiging van het nieuwe nummer. Echter heb ik 1 mailtje ontvangen om JA te sms’en en dat heb ik gedaan. Verder heb ik niets ontvangen, ook niet in mijn spam, en is het overzetten niet gebeurt.

Wat is dit vervelend en ook niet juist.

 

 

Hartelijke groet,

Bianca F

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


@BFokker Welkom op het forum. Ik begrijp dat je klant bent geworden bij KPN en dat je graag je eigen nummer wilde behouden, klopt dat? En nu ontvang je bericht dat het niet gelukt is om het telefoonnummer over te nemen. Ik controleer graag even voor je hoe dit zit. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het zou je het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan! 


Beste Rutger,

Ik heb alles ingevuld. Fijn dat je er even naar wil kijken. Ik hoor het graag.

Hartelijke groet,

  1. Fokker

@BFokker Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie inderdaad dat de overname van het telefoonnummer niet goed gegaan is, er lijkt bij de sms iets mis te zijn gegaan. Ik zou graag willen proberen dit handmatig nog in orde te maken, daarvoor heb ik wel het klantnummer van je oude provider nodig. Zou je deze in je forumprofiel willen invullen onder het kopje mobiel klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Hallo Rutger, ik heb een opmerking geplaatst in mijn profiel. Ik kan het klantnummer niet aanpassen.


@BFokker Ik heb de overname van het telefoonnummer opnieuw aangevraagd, als het goed is ontvang je op het oude telefoonnummer opnieuw een sms om de overname van het telefoonnummer te bevestigen. Zou je JA kunnen sms'en naar 6688? Dan wordt de overname van het telefoonnummer opnieuw in gang gezet. 


Hallo Rutger, oh dat is heel fijn! Ik ga het opnieuw proberen.


@BFokker Ik zie nog geen reactie op de sms, heb je deze wel ontvangen? En is het ook gelukt om hier op te reageren?


Hai Rutger, ja we hebben op de sms gereageerd. Ik heb ook foto’s gestuurd naar de klantenservice ervoor, maar het gaat steeds mis.

Ik kan de foto’s niet toevoegen helaas. Ik begrijp niet waarom de JA niet ontvangen wordt.


@BFokker Dan zou het mooi zijn als je toch het klantnummer van de vorige provider zou kunnen delen in je forumprofiel (in een vakje waar privé bij staat)  of via een privé bericht. Dan ga ik uitzoeken of ik het op een andere manier nog voor elkaar kan krijgen. 


Hai Rutger, ik ga nog mijn best doen om dat te achterhalen.

hartelijke groet,

Bianca


@BFokker Is het nog gelukt om het klantnummer te achterhalen?


Hai Rutger, nee is niet gelukt.

Echter bleek de factuur ook niet juist te zijn. Nu heeft er iemand van de klantenservice even geholpen en ook de aanvraag voor nummerbehoud weer opnieuw gedaan. 

Ik wacht even af of dat wel gaat lukken. 

Attent dat je er nog even op terugkomt.

Hartelijke groet,

Bianca


@BFokker Er is de 20e inderdaad opnieuw een sms verstuurd naar het oude nummer, met het verzoek te reageren. Is er op dat nummer nog wel beltegoed aanwezig? Zodat er een sms gestuurd kan worden? 

Ik zag het bericht van mijn collega terugkomen, de factuur lijkt niet te kloppen omdat de Hussel korting niet is toegepast. Ook zie ik een opzegging voor de vaste diensten terugkomen, klopt dat? 

Op het moment dat de vaste diensten namelijk opgezegd worden zou de Hussel korting ook weer komen te vervallen.