Skip to main content

Hier hetzelfde…

Telefoon retour gezonden, KPN geeft aan nog niet ontvangen. Track en trace geeft aan dat het geleverd is, maar ook op postbus 2 in Leidschendam. Volgens mij is hier ook iets mis gegaan. 

Mijn telefoon moest wel voor wel een bepaalde datum bij KPN binnen zijn om nog te kunnen retourneren, dit is zodoende niet bevestigd. Hoe kan dit opgelost worden…?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Goedemiddag @FamPoleij15, goed dat je hier aan de bel trekt!

Het postbusnummer is achter de schermen gekoppeld aan het antwoordnummer, dus wat dat betreft is er niet iets misgegaan. 
Een retour verwerken wij binnen 5 werkdagen. Wij adviseren altijd om het verzendbewijs van het pakket 3 tot 4 maanden te bewaren. Zijn er al inmiddels 5 werkdagen verstreken, dan kunnen wij via een achterliggende afdeling de status van de retourverwerking opvragen.

We zijn nu een aantal dagen verder: heb je intussen al contact opgenomen met onze klantenservice of al een bevestiging van de retourzending ontvangen?


Beste Shyrin,

 

Bedankt voor de reactie.

 

Ik heb ondertussen met de informatie die hier op het forum te vinden was over meerdere verkeerde adressen contact opgenomen met de klantenservice (dit was daarvoor ook al een keer of 5 gebeurd). 

Er is nu aan de hand van het verzendbewijs een onderzoek gestart met PostNL om te zien waar de telefoon daadwerkelijk afgeleverd is. Ik heb via de track and trace gezien dat hij op 1 Juli al bezorgd is. 

 

Dus nu afwachtend op een antwoord van KPN m.b.t. het onderzoek. 


Ah, dan is de juiste actie nu gestart! Ik vind het fijn als je mij op de hoogte houdt en hier een seintje geeft als je nog hulp nodig hebt.


Beste Shyrin, de actie loopt nog steeds… Ondertussen al weer verschillende keren contact gehad met een medewerker van de klantenservice, maar die blijven maar zeggen dat ik geduld moet hebben..

De telefoon is op 1 juli afgeleverd op een vestiging van KPN, maar iedereen zegt dat ze niks kunnen vinden. 

Hoe kan dit op de snelste manier opgelost worden, want het begint behoorlijk vervelend te worden.


Er wordt gezegd dat je geduld moet hebben maar ook dat er niks gevonden kan worden? Dat komt tegenstrijdig over…

Als er een toestel naar ons retour gestuurd is en de retour is niet verwerkt, dan kunnen wij navraag doen bij een achterliggende afdeling. Doorgaans geeft deze afdeling binnen 2 a 3 werkdagen een terugkoppeling. Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel, dan kijk ik of ik een status kan achterhalen.

Graag jouw volledige naam en geboortedatum, bestelnummer/klantnummer en 06 nummer + postcode en huisnummer. Je mag deze noteren in jouw Forum profiel, in de vakjes waar “Privé” achter staat.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Het is zeker tegen strijdig allemaal.. 

Maar dat ligt ook heel erg aan de persoon die ik aan de lijn heb, de ene keer hebben ze er duidelijk geen zin in om even wat verder te zoeken of moeite te doen.

2 a 3 werkdagen zijn ondertussen ruimschoots voorbij, we zitten nu op 2 weken nadat het onderzoek gestart is en ruim 20 dagen nadat de telefoon in een filiaal van KPN is afgeleverd.

 

Ik heb alles in mijn profiel bij gewerkt, indien er nog meer informatie nodig hoor ik het graag.


Mijn collega @Shyrin_ geniet van haar wel verdiende vakantie, dus ik neem het even over.

Zou je de laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer nog onder ‘Persoonlijke opmerkingen’ willen plaatsen? Dan heb ik de gegevens compleet en mag ik je verder helpen.


Denise,

 

Deze heb ik ingevuld.


Ik wil graag navraag doen bij mijn collega's. Ik zie dat zij nog wat extra informatie nodig hebben:

  • Track & Trace code
  • Postcode dat jij hebt gebruikt voor het retourneren van het toestel
  • De datum waarop je het toestel verstuurd hebt

Het toestel is 28 Juni verstuurd naar:

Postbus 2 2260AA Leidschendam

Track & Trace: 3SLFVZ846942790

Maar als je deze combinatie invult ga je hem niet vinden. Je zal de postcode van het retourformulier moeten gebruiken om te zien dat de telefoon op 1 Juli is binnen gekomen.

 

Ik heb trouwens ook het verzendbewijs gemaild naar bewijstuk@kpn.com t.a.v Michael.

 

Admin: achternaam collega verwijderd ivm privacy


Ik heb hem gevonden op de postcode van het retourformulier. Ik heb mijn collega's van de Back Office gevraagd zich hierover te buigen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Ok alvast bedankt. Heb je een idee hoe lang dit nog kan gaan duren?


Mijn collega's zullen mijn verzoek binnen 5 werkdagen oppakken. Ik verwacht dus volgende week een antwoord te hebben.


Mijn excuses voor de late reactie. Mijn collega geeft aan dat ze deze zaak al onder de loep hebben. Mijn collega zou nog navraag doen over hoe het nu met deze zaak staat. Ik heb nu gevraagd of er al meer bekend is.


Denise,

 

Ik heb gister de bevestiging gehad dat de bestelling is geannuleerd en ik mijn geld terug krijg.

 

Bedankt voor je hulp, het heeft lang geduurd, maar sinds jij erachteraan gegaan ben is het snel opgelost.


Ik lees het inderdaad ook in de mail die ik als reactie heb gekregen. Fijn dat het zo opgelost is. :)