Skip to main content

Hallo, ik heb onlangs 2 x gehad dat wanneer ik een GSM nummer in Belgiƫ belde de persoon (2 verschillende) die ik belde aan de telefoon kreeg, vervolgens die persoon mij wat onduidelijk hoorde en dus vroeg of ik hem kon verstaan, waarna die persoon, met soms wat tussenpozen iets vertelde en dit antwoord herhaalde zich daarna telkens opnieuw alsof het een bandje was. Wat ik ook terug zei, die persoon bleef telkens hetzelfde opnieuw zeggen. Hetgeen hij zei duurde in beide gevallen ca. 30 seconde en dan begon het weer opnieuw?! Tussentijds reageren van mij had geen invloed, het bandje liep af en begon weer opnieuw. Toen ik die beide personen opnieuw terug belde, na de verbinding verbroken te hebben, kreeg ik ze wel op de juiste manier aan de lijn en beide hadden geen idee wat ik gehoord had. Iemand een idee wat dit geweest kan zijn??

Hallo @JanPrinsĀ Dat is bijzonder verhaal. En ik wou dat ik een intelligente verklaring voor je had, maar die heb ik helaas niet. Ik heb oprecht geen idee wat er gebeurd kan zijn. Is het daarna nog eens voorgekomen? Wellicht is het een soort ā€˜ruis op de lijnā€™ geweest.Ā 


Hallo Bart,

Het is nu 2x voorgekomen met een tussenperiode van ongeveer 2 weken en bij verschillende personen. wel allebei met een Belgisch GSM nummer (toevallig?) Was echt heel raar; ik begon het gesprek, kreeg antwoord maar dat antwoord viel eerst paar keer stil waarop ik paar keer moest vragen of hij me wel hoorde, dan weer een stilte en vervolgens begint zijn eerste antwoord een paar keer achter elkaar als een bandje af te spelen???

Ā 


Reageer