Skip to main content

Ik heb abo onbeperkt bellen en 0 mb, die worden altijd gedeeld aan mij. Nu kan ik toch op 4g, hoe kan dat, voorheen kon dat niet. Heb geen zin in onverwachte kosten. Medewerker was nieuw en zei dat dat wel gewoon kan maar dat je dan op 2g overgaat. Geloof ik niet zo. Dus weet iemand wel hoe dat zit? Dank

Hallo @Edri met een abo met 0 Gb internet kun je zonder kosten altijd internetten, zij het op zeer lage snelheid om een SMS'je of een mail te versturen, meer niet.

 


@JanD Dacht ik dus ook maar als ik mn wifi uitzet komt er gewoon 4g en ik kan met normale snelheid internetten, zelfs Facebook en youtube......snap er nix van maar ben bang voor extra kosten.....


Hallo @Edri kijk maar eens in MijnKPN wat de status is van je mobiele abo en het aantal beschikbare minuten en mb's.

Als een huisgenoot jouw data geeft kun je dus gebruik maken van de volle snelheid en in MijnKPN kun je dus zoen hoeveel je nog hebt, houd je op een gegeven moment 75, 50, 25 of 0% data over word je steeds via een SMS gewaarschuwd.

 

 


@JanD zo ging het idd voorheen. Nu staat in mijn kpn onbeperkt bellen en sms en verder nix, worden dus geen mb vermeld. En ik heb gewoon de volle snelheid. Kan verbruik dus ook niet zien want wat je niet hebt kun je ook niet verbruiken?????

 


Hallo @Edri als je een speedtest doet met de Ookla app wat voor snelheden haal je dan down/up?

 


@JanD 2e op wifi, 1e op 4g

 


Hallo @Edri dan heb je toch iets van data via je mobiel, of via je huisgenoot of via je abo, je contract en facturen er maar even op nazien en anders morgen KPN even bellen voor nadere uitleg.

Succes.

 


Hoi @Edri, ik begrijp wel dat je verrast bent door de snelheid die je zo te zien haalt via je mobiel. Ben je verder gekomen met de tips en suggesties van @JanD? We horen graag hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


@Alexandra @JanD heb gebeld, konden het niet verklaren. Ik kreeg 500mb van zoon en prompt werden er 309 afgeschreven??? Geen antwoord, als compensatie gratis 1gb gehad. Dus we wachten de 1e vd volgende maand maar weer af........


@Alexandra @JanD heb gebeld, konden het niet verklaren. Ik kreeg 500mb van zoon en prompt werden er 309 afgeschreven??? Geen antwoord, als compensatie gratis 1gb gehad. Dus we wachten de 1e vd volgende maand maar weer af........

@Edri Heel apart. Fijn dat je al compensatie gekregen hebt! Ik ben benieuwd hoe het volgende maand gaat. Als je wilt dat ik even met je mee kijk, geef dan gerust hier een seintje.