Skip to main content

Hallo l.s.

Ik heb na het ontvangen van mijn simkaart geen activeringscode kunnen vinden. Ook is mijn 06 nummer niet bekend als ik het abonnement proberen te koppelen aan mijn KPN ID.  Hopelijk kunnen jullie mij helpen 

 

Met vriendelijke groeten Richard 

Goedemiddag @Richard654, als jij de code niet hebt ontvangen of niet kan vinden kun je deze zelf alsnog aanvragen via KPN.com: Nieuwe activatiecode aanvragen


Goedemiddag @Richard654, als jij de code niet hebt ontvangen of niet kan vinden kun je deze zelf alsnog aanvragen via KPN.com: Nieuwe activatiecode aanvragen

Sorry ik was vergeten te vermelden dat wanneer ik mijn 19-cijferig simkaartnummer invoer voor het aanvragen van een nieuwe code, ik de melding krijg dat het opgegeven simkaartnummer onjuist is. Het nummer staat op het besteloverzicht en op de simkaart zelf


Hallo @Richard654 ,

Bij KPN bestaat het simkaartnummer uit 21 posities. 
 

Lees meer over het simkaartnummer en hoe je dat nummer kunt terugvinden op deze website: 

https://www.belsimpel.nl/klantenservice/abonnementen/simkaarten/waar-vind-ik-mijn-simkaartnummer


Ik moet je corrigeren @Noordzee , zie het volgende topic

Het nummer dat je vindt, is meestal 19-cijferig en je hebt er maar 8 nodig. Die krijg je als volgt:

  • De eerste 6 cijfers (893108) zijn standaard voor KPN
  • De 2 nummers daarna heb je nodig
  • De 4 nummers daaropvolgend kan je ook weglaten
  • De 6 cijfers daarna maken jouw 8-cijferige simkaartnummer compleet

Voorbeeld: ICCID 893108 12 0000 345678 0   simkaartnummer: 12345678


Hallo @Richard654 ,

Bij KPN bestaat het simkaartnummer uit 21 posities. 
 

Lees meer over het simkaartnummer en hoe je dat nummer kunt terugvinden op deze website: 

https://www.belsimpel.nl/klantenservice/abonnementen/simkaarten/waar-vind-ik-mijn-simkaartnummer

Bedankt voor het meedenken, maar jouw bron is niet correct


Ik moet je corrigeren @Noordzee , zie het volgende topic

Het nummer dat je vindt, is meestal 19-cijferig en je hebt er maar 8 nodig. Die krijg je als volgt:

  • De eerste 6 cijfers (893108) zijn standaard voor KPN
  • De 2 nummers daarna heb je nodig
  • De 4 nummers daaropvolgend kan je ook weglaten
  • De 6 cijfers daarna maken jouw 8-cijferige simkaartnummer compleet

Voorbeeld: ICCID 893108 12 0000 345678 0   simkaartnummer: 12345678

Bedankt, ik ga het met het 8 cijferige nummer proberen zodra de website het weer doet, deze ligt momenteel plat


Ik moet je corrigeren @Noordzee , zie het volgende topic

Het nummer dat je vindt, is meestal 19-cijferig en je hebt er maar 8 nodig. Die krijg je als volgt:

  • De eerste 6 cijfers (893108) zijn standaard voor KPN
  • De 2 nummers daarna heb je nodig
  • De 4 nummers daaropvolgend kan je ook weglaten
  • De 6 cijfers daarna maken jouw 8-cijferige simkaartnummer compleet

Voorbeeld: ICCID 893108 12 0000 345678 0   simkaartnummer: 12345678

Dank @RBxx ,

Ik had dit topic als bron genomen waarin jij ook gereageerd had, maar waarin het antwoord van wjb als Beste Antwoord gemarkeerd was: 

 


Ik moet je corrigeren @Noordzee , zie het volgende topic

Het nummer dat je vindt, is meestal 19-cijferig en je hebt er maar 8 nodig. Die krijg je als volgt:

  • De eerste 6 cijfers (893108) zijn standaard voor KPN
  • De 2 nummers daarna heb je nodig
  • De 4 nummers daaropvolgend kan je ook weglaten
  • De 6 cijfers daarna maken jouw 8-cijferige simkaartnummer compleet

Voorbeeld: ICCID 893108 12 0000 345678 0   simkaartnummer: 12345678

Bedankt, ik ga het met het 8 cijferige nummer proberen zodra de website het weer doet, deze ligt momenteel plat

Helaas is dit ook niet de oplossing.  Ik krijg nog steeds de melding simkaartnummer onjuist.


Helaas @Richard654 , dan hoop ik dat KPN moderator @Jeroen_dB hier weer snel reageert en je verder kan helpen. Succes!


Ik wil graag eens kijken waar dit misgaat. Zou je jouw profiel willen invullen @Richard654. Als je mij dan even een seintje wil geven ga ik voor je aan de slag. 


Ik wil graag eens kijken war dit misgaat. Zou je jouw profiel willen invullen @Richard654. Als je mij dan even een seintje wil geven ga ik voor je aan de slag. 

Ik heb mijn profiel ingevuld


Ik heb een mobiel abonnement gevonden dat jouw e-mailadres heeft als contact e-mailadres. Daarbij staat wel een ander adres dan jij in jouw profiel hebt ingevuld @Richard654. Op 15 januari is de bestelling geplaatst en is de simkaart ook direct geactiveerd voor het abonnement. Op 20 april wordt het nummer van de huidige provider overgezet naar KPN.