Skip to main content

Ik heb bijna 2 weken geleden een iPhone van mijn verlenging opgestuurd naar KPN omdat ik deze wil annuleren. Al 4 keer gebeld, de eerste keer is mij verteld dat ik 5 dagen moest wachten, de laatste 3 keer geven ze aan dat ze niet weten waar de telefoon is en dat ze het zelf niet kunnen zien. Na het zien van alle berichten in dit forum over hetzelfde probleem en geen oplossingen plaats ik mijn situatie hier ook, hopelijk gebeurt er nu iets mee!

Hoi @Mooi man 
Hopelijk heb je het bewijs van de post bewaard?
Daar staat een Track and Trace nummer op als je dat invult in post.nl dan kun je zien of het pakket wel of niet ontvangen is.


Hi Huistijger, dat heb ik zeker gedaan, daar staat dat hij een dag later ontvangen zou moeten zijn, Alleen geeft PostNL en KPN aan dat dit naar een antwoordnummer nooit duidelijk is. Hij is dus allang ontvangen alleen niet verwerkt zeggen ze maar dit duurt veel te lang.


Hoi @Mooi man, goed dat je ons gevonden hebt! Ik kijk graag even met je mee.

Kan je hier een kopie van het verzendbewijs plaatsen? Vergeet daarbij niet om jouw adres en e-mailadres te verwijderen.

Ook wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Het is opgelost!


Dat is fijn om te lezen!