Skip to main content
Vorig jaar maar een mast weggehaald bij mijn werk locatie en daardoor kan ik op mijn werk niet mobiel bellen en internetten. Ben dus ook totaal niet bereikbaar. Elke maand beloftes.dat er een nieuwe mast zou komen en november was de melding zelfs uit de storingslijst. Nog steeds geen oplossing want er is al een nieuwe mast maar anders gericht. Nu zou er per 1 feb een submast actief zijn maar dat is uitgesteld naar op zijn vroegst april of mei.

Ik betaal elke maand braaf mijn facturen maar krijg totaal geen compensatie. Dat hoeft ook niet, ik wil gewoon van dit abo af. Al mijn andere kpn producten voldoen goed en wil ik gewoon behouden maar ik wil van dit abo af. Winkel zegt bellen, helpdesk verwijst me naar de tech dienst, tech dienst belt en stelt uit. Twitter verwijst me naar een gratis nummer, die geeft me een ander nummer met een aparte code (werkt niet). Krijg daarna advies te chatten en bij de chat kunnen ze niets voor me doen omdat er klachten lopen. Ik heb nog nooit zo'n stugge houding van een bedrijf meegemaakt.

HOE KOM IK IN HEMELSNAAM VAN DIT ABO AF????

En ik snap dat ik het kan afkopen maar na een jaar ellende en betalen voor halve service zou dit wel heel belachelijk zijn.



HELP!!!!!
Hallo @roughrider We hebben eerder contact met elkaar gehad in dit topic. Ik herinner me jouw verhaal ook nog en ik begrijp uiteraard nog steeds hoe frustrerend dit moet zijn. Wat helemaal niet helpt is dat je -als ik je verhaal zo lees- verschillende verhalen hebt gehoord. Ik heb zojuist nog met onze Technische Dienst. Ik zie dat er tussen jullie ook het nodige contact is geweest en wellicht heb je ondertussen al een collega aan de lijn gehad.



Zoals ik in het eerdere topic ook al aan heb gegeven: het is niet eenvoudig om een nieuwe zendmast te plaatsen. We zijn daarbij gebonden aan afspraken, regels en procedures. Dat is de reden dat dit helaas veel tijd in beslag neemt. Wellicht is je dit al verteld, maar inmiddels kun je -mits je een geschikte telefoon hebt, gebruik maken van Voice over Wifi. Hierbij kun je letterlijk bellen via wifi en in situaties zoals de jouw kan dat dus een prima oplossing zijn.
Dit kan ik niet en vind ik ook niet een oplossing. Maar ik hoor al 11 maanden dezelfde verhalen. Conclusie is gewoon dit abo afkopen en na een jaar voor niks betalen nog meer kosten maken en later dit jaar alle andere diensten bij Kpn weghalen.
Dat vind ik erg jammer om te horen. Ik zie dat je inmiddels ook via een ander weg contact met ons hebt gehad en dat je via de klachtenafdeling tot een oplossing lijkt te zijn gekomen. Het is jammer dat het zo gelopen is, maar ik hoop dat je op deze manier in elk geval bent geholpen.
Dat vind ik erg jammer om te horen. Ik zie dat je inmiddels ook via een ander weg contact met ons hebt gehad en dat je via de klachtenafdeling tot een oplossing lijkt te zijn gekomen. Het is jammer dat het zo gelopen is, maar ik hoop dat je op deze manier in elk geval bent geholpen.



Ik heb wel contact gehad, een oplossing heb ik tot op heden nog niet. Maar de dag is nog niet om. Er zou maandag 25-2 een oplossing komen maar er moest eerst bekeken worden of er wel 3 "tickets" waren om mijn contract per direct te mogen ontbinden. Volgens mij zijn er a 8 tickets maar dat terzijde. Ik kon op die persoon (ik zal zijn naam hier niet zetten, vind ik niet netjes) rekenen dat er vandaag absoluut contact en een oplossing zou komen.

We hebben nog 5 uren te gaan....
Ik zie dat die oplossing er inmiddels is, @roughrider. Is voor jou ook alles duidelijk nu?
Hoi Bart,



Voor mij was alles al heel duidelijk dus dat vind ik een beetje een vreemde vraag.

Maar de oplossing is er eindelijk en vanaf 5 maart heb ik weer bereik. Via Tele2.

Reageer