Ik heb 13 december een Splinternieuwe S24+ teruggestuurd ik heb reeds 3x jullie gebeld en jullie hebben mijn verzoek reeds 3x doorgestuurd met n case nr , ik zou binnen 5 werkdagen iéts vernemen en nu is het reeds 29 december!! en nog heb ik geen bevestiging mail gekregen van ontvangst.
IEDER klein bedrijf stuurt n bevestiging mail binnen enkele dagen en ik heb tot nu toe nog stééds niéts ontvangen.
Ik heb t via jullie retour formulier naar t juiste antwoord nummer en adres teruggestuurd dus dat kan t niet zijn.
Ook mijn track en trace geeft aan dat t reeds 15 december bij jullie om 15:00 Is aangekomen.
Ik ben nu reeds meer dan 2 weken zonder mobiel en ik heb mn mobiel nodig voor 2 januari.
Ik baal hier enorm van
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Ernst van Veldhoven
Welkom op de community van KPN.
Als ik het goed begrijp, heb je jouw bestelling met daarbij de Samsung Galaxy S24+ weer retour gestuurd naar KPN, binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (Herroepingsrecht). Jouw retourzending is volgens de track en trace van PostNL, op 15 december 2024 jongstleden binnengekomen bij KPN (afdeling Retouren, onderdeel van het magazijn).
En nu zou je graag willen weten, wat de status is van jouw retourzending met de Samsung Galaxy S24+.
Om te beginnen zitten we midden in een zeer drukke periode tussen Black Friday en Oud & Nieuw, waarbij er ook veel retourzendingen binnen komen bij KPN, die vervolgens op volgorde van binnenkomst worden afgehandeld en retour worden gemeld in het systeem. Hier staat standaard twee weken voor, vanaf de datum van binnenkomst (15 december 2024), maar door de feestdagen duurt dit allemaal wat langer dan gebruikelijk.
Je krijgt vanzelf een mail met daarin de bevestiging dat jouw retour is verwerkt en geannuleerd, waarna ook de klantenservice de geannuleerde bestelling kan inzien. De twee weken voor jouw retourzending liep op 29 december 2024 (zondag) af, maar op beide Kerstdagen en in het weekend wordt er niet gewerkt in het magazijn, dus die dagen vallen af.
Ik verwacht dat je aankomende week (na Oud&Nieuw), de bevestiging per mail gaat ontvangen. Dus je zult nog even geduld moet hebben, het is gewoon erg druk in deze periode binnen het magazijn van KPN.
Ik begrijp zeker dat je hier enorm van baalt, maar daarmee gaat het helaas niet sneller dan snel. Maar als het goed is, zou je gewoon weer een nieuwe bestelling kunnen plaatsen op de website van KPN, tenzij het om een verlening ging met de Samsung S24+. In dat geval zou je echt even moeten wachten, totdat je de bevestiging hebt ontvangen.
Het is nu 2 jan, na reeds verschillende malen kpn gebeld te hebben en cases aangemaakt te hebben dat ik zeker vandaag hier zou horen , zoals verwacht geen reactie.…
Ben vandaag naar kpn center geweest en medewerker alles verteld en heeft veel moeite gedaan om enkele e-mails naar het depot etc te verzenden.
Net even postnl gebeld en die verklaren dus dat t daadwerkelijk afgegeven is op jullie kpn depot.
Behalve dat ik nu al enkele weken met n Samsung S7 met slechte laadbattery loop , heb ik ook nog eens de kans om de actie waarom ik de telefoon twrugstuurde en die op 12 jan afloopt dus misctw lopen.
Ik vond het vreemd dat kpn niet n eigen systeem hebben om dit soort dure apparatuur terug te sturen
Straks is het ba onderzoek kwijt geraakt door een van de 2 partyen kpn of post nl en ik zit met de gebakken peren omdat kpn met track n trace maar tot 500,00 vergoed waardoor ik dus EN de actie (smartwatch) EN nog 600,00 bij moet betalen voor n nieuwe S24PLUS.
IK werk al 20 jaar samen met mobiele abonnement bij kpn (thuis heb ik ook kpn en mij kids ook) maar ik kan KPN VERZEKEREN dat als dat t geval is dan ga ik sowieso na mijn 2 jarig mobiel contract over naar ODIDO of evt een andere provider en met mij ook het thuis abonnement en mijn kids want ik vond het echt waardeloos dat ik er continue achteraan moet lopen om te weten hoe de status is.
Ik baal hier enorm van
Dankjewel dat je ons op de hoogte houdt. Wat een frustrerende situatie, en ik snap helemaal dat je baalt. Het goede nieuws is dat het nu in ieder geval door een medewerker in de winkel is opgepakt en dat er extra stappen zijn gezet om jouw case verder te brengen. Het lijkt erop dat jouw retourzending inderdaad correct is afgehandeld door PostNL en bij ons magazijn is aangekomen. Wat er daarna is gebeurd, wordt hopelijk snel duidelijk. Het is goed dat je erop blijft wijzen, want we willen absoluut voorkomen dat je met een vervelende nasleep zit.
Mag ik vragen wat je nu hebt afgesproken met de medewerker in de winkel?
Hoi,
Ja, ze zijn nu bij KPN intern aan het kijken waar de fout zit.
Er moet echt n tussen oplossing komen , bijv dat ze alvast n nieuwe sturen terwijl dit bekeken en onderzocht wordt want met de reserve Samsung S7 !!!van mn zoontje is het echt behelpen .
Ik heb m nodig voor mn werk en heb dagelijks 30-40 mailtjes en tig apps die ik niet met de S7 kan bewerken en telkens via mn tablet en pc en dat is heel vervelend en tijdrovend.
Lees hieronder correspondentie met Kpn service en kpn intern
Als ik van tevoren had geweten......
Ja, jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat maar ik ben wel blij dat je nu een aanspreekpunt hebt. Hopelijk snel een oplossing!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.