Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren een pre order bestelt en ik zou binnen enkele minuten een bevestiging krijgen. Deze heb ik nooit gekregen. Is het wel goed gegaan,

 

Vriendelijke groeten



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

verwijderd


Hoi @xfleurm, welkom op het Forum!

Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt gehad van je pre-order. Gaat het over de iPhone 12? Door drukte reageer ik wat later, heb je inmiddels wel een bevestiging gekregen?

Als je nog geen bevestiging hebt gehad, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik het voor je controleren.


@xfleurm  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hallo! Ja heb al met kpn gebeld een heel gedoe, want niemand begreep het uiteindelijk opnieuw bestelt, maar nu moet ik dus langer wachten voor de levering. Weet u toevallig hoelang de levering duurt ongeveer?

groetjes


Ah wat jammer dat je nu langer moet wachten @xfleurm. Ik kan niet zeggen wat de precieze levertijd zal zijn, maar ik kan wel even kijken naar de verwachte levertijd. Dit is afhankelijk van welke iPhone 12 je precies hebt besteld. Zou je dat kunnen aangeven? Dan ga ik kijken voor je!


Ik heb de iphone 12 pro goud 128 gb bestelt! Bedankt!


De verwachte levertijd van de iPhone 12 Pro 128GB Gold is 3 à 4 weken. :disappointed_relieved: Ik hoop dat je hem eind november in huis hebt @xfleurm!


Reageer