Skip to main content

We hebben op 1 adres een kpn internet en 4 hussel mobiel abonnementen, waarvan er maar van 1 abonnement het voordeel is toegepast. Bij aanvraag van het abonnement hebben we wel aangegeven dat er sprake is van hetzelfde adres. Ik ben er vandaag achter gekomen via dit forum dat je dus zelf je voordeel moet activeren. Dat heb ik gedaan. Ik ga er vanuit dat de gemiste korting met terugwerkende kracht wordt toegepast. Graag een bevestiging.

Welkom op het forum @250korting. Heb je al geprobeerd om via onze website de producten aan te melden voor de hussel? Mocht dat niet lukken zou ik je willen aanraden te controleren of het factuuradres voor alle producten gelijk is. Via de app kan je deze vinden als je bij het juiste product naar “Bekijk meer opties” gaat en daarna kiest voor “Persoons- en betaalgegevens”. Omdat het zo is dat je je zelf kan aanmelden hiervoor geldt dat we hiervoor geen vergoeding geven. Enige uitzondering daarvoor is op het moment dat door fout van onze kant de aanmelding verloren is gegaan of een gedane aanmelding door fout van ons niet goed is gegaan en de klant dit tijdig aan ons laat weten. Wel is het zo dat je de facturen vooruit betaald. Als dus morgen bijvoorbeeld de aanmelding gedaan is krijg je de korting vanaf morgen op de factuur van volgende maand bovenop de volledige korting van die maand. 


Mijn zoon heeft enkele keren gebeld met de klantenservice om de korting te ontvangen zonder resultaat. Ik zelf heb bij het afsluiten van het abonnement aangehinkt dat we kpn internet hebben. Nergens wordt van te voren gemeld dat je zelf de korting moet aanmelden. Sterker nog, op het contract staat dat jullie checken of de korting van toepassing is.  Ik heb dit nu zelf aangemeld maar zou dit graag met terugwerkende kracht hersteld zien. Ik heb op dit forum gelezen dat dit bij meerdere mensen het geval is en ook met terugwerkende kracht terugbetaald is. Graag gepaste actie.


Hierbij het bewijs


Welkom op het forum @250korting. Heb je al geprobeerd om via onze website de producten aan te melden voor de hussel? Mocht dat niet lukken zou ik je willen aanraden te controleren of het factuuradres voor alle producten gelijk is. Via de app kan je deze vinden als je bij het juiste product naar “Bekijk meer opties” gaat en daarna kiest voor “Persoons- en betaalgegevens”. Omdat het zo is dat je je zelf kan aanmelden hiervoor geldt dat we hiervoor geen vergoeding geven. Enige uitzondering daarvoor is op het moment dat door fout van onze kant de aanmelding verloren is gegaan of een gedane aanmelding door fout van ons niet goed is gegaan en de klant dit tijdig aan ons laat weten. Wel is het zo dat je de facturen vooruit betaald. Als dus morgen bijvoorbeeld de aanmelding gedaan is krijg je de korting vanaf morgen op de factuur van volgende maand bovenop de volledige korting van die maand. 

Zou graag antwoord krijgen. Ons probleem is niet opgelost. Zie mijn reactie en bewijsmateriaal


@250korting ik zou je in dat geval willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik de gegevens induiken en kijken waarom de korting niet actief is gegaan. Ik hoor het graag van je.


Ik heb mijn profiel ingevuld. Dit geldt nu voor mij, maar ook mijn zoon en dochter willen graag de korting. Dus nadat dit is opgelost voor mij zelf, hoor ik graag hoe we dit ook voor mijn zoon en dochter voor elkaar kunnen krijgen (met terugwerkende kracht).  

 


@250korting ik zou je in dat geval willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik de gegevens induiken en kijken waarom de korting niet actief is gegaan. Ik hoor het graag van je.

Ik mijn profiel ingevuld. 


Ik zie daar niet staan dat het automatisch gaat als je er recht op hebt, ik zie staan dat er word gecontroleerd of je er recht op hebt.

En volgend de voorwaarden die je bij het afsluiten krijgt en bijna niemand leest staat dat je je zelf moet aanmelden, dus tot je dat hebt gedaan heb je er volgens de voorwaarden geen recht op, nu is KPN niet de moeilijkste dus zal @Bram_ hier wel wat mee doen.


@250korting ik zou je in dat geval willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik de gegevens induiken en kijken waarom de korting niet actief is gegaan. Ik hoor het graag van je.

Ik heb mijn profiel ingevuld. Wat is de snelste manier om dit geregeld te krijgen? Inmiddels is de factuur gister van 2 maanden afgeschreven zonder korting, ook nadat ik de korting daarvoor heb aangemeld. 


@250korting in bijna alle gevallen is het zo dat het bij het ontbreken van een voordeel gaat om een product dat niet aangemeld is. Dit is ook de reden waarom ik in de eerste instantie erg stuurde op het aanmelden van het product. Dit is echterde uitzondering op de regel. Het product is keurig aangemeld maar binnen de aanmelding is alleen de korting achtergebleven. Omdat je hier zelf niks aan hebt kunnen doen heb ik een opdracht aangemaakt om dit te laten verhelpen. Zoiets wordt doorgaans binnen 5 werkdagen opgelost. Zodra de korting weer geregeld is ga ik voor je berekenen hoeveel korting op deze manier verloren is gegaan en zal deze voor je vergoeden. Je krijgt zodra de vergoeding is ingediend een bevestiging van me waarop deze ook terug te zien is.