Wat ik ook probeer ben al 10 dagen bezig internet op mijn samsung mobiel tekrijgen het lukt me niet is er een monteur die mijn persoonlijk kan helpen kan me niey schelen wat het kost
Hallo
Hoi arjan joh heb geen idee wat er aan de hand is wat ik ook probeer kom er niet in ben er nu nog mee bezig lukt me gewoon niet
Goedemorgen
- Probeer je jouw toestel met de Wifi thuis te verbinden?
- Heb je buiten de deur wel internet op jouw telefoon?
- Kun je aangeven welk toestel je hebt op dit moment
- En tenslotte: heeft het eerder wel gewerkt?
Je kan altijd ook eerst even bij een KPN winkel in de buurt langsgaan. Dan lopen mijn collega's het toestel graag voor je na.
Goedemorgen remco van kpn
Afspraak gemaakt monteur van kpn komt lang 19 november er is een kabeltje waarschijnlijk heeeeeeel oud wat naar de modem loopt stuk vandaar geen verbinding en mijn alarmsysteem werkt daar door ook niet meer wat ik jammer vind mijn hele leven lid van kpn dat je daar voor moet betalen heb alles van kpn maar goed het zij zo
Ah het ging om de verbinding in huis.
Dankjewel remco ik hou jou op de hoogte
Gr silvia
Hoi remco van kpn
Monteur kpn is geweest het probleem zit hem in de mb de zend mast staat te ver weg buiten modem kon niet had hij voor gebeld ik woon in het buitengebied dus nu genoodzaakt naar andere provider hij heeft ook een speed test gedaan kwam niet hoger dan 6 mb baal als een stekker Wiliam heet de monteur aardige man heel duidelijk
Wat jammer dat er dan niet een oplossing gevonden kan worden Sillie en jammer dat je ons dan gedwongen moet verlaten . Ik hoop je dan in de toekomst weer welkom te mogen heten!
Hoi remco van kpn
Het probleem van kpn net werk is de zendmast staat te ver weg wij wonen in het buitengebied en wat ik begrepen heb wil kpn ook niet investeren daar in erg jammer ben al 37 jaar klant
Het is vaak niet eens onwil Sillie maar ook de praktijk. Op lang niet alle locaties is zomaar een mast te plaatsen vanwege lokale omstandigheden en regelgeving. Ik ben bang dat ik daar ook niet direct invloed op kan uitoefenen.
Nee dat weet ik maar ja dan denk ik kpn het grootste net werk met weet ik veel hoeveel klanten alles word duurder 3,5 miljoen klanten ff opgezocht en dan niet kunnen investeren???wetjes en regeleltjes windmolens worden uit de grond gestampt dat mag wel vind het jammer
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.