Skip to main content

Beste KPN,

Ik kan in het buitenland geen verbinding krijgen met mijn telefoon. Geen enkel netwerk werkt.

Kan hier wat aan gedaan worden?

Met vriendelijke groet, 

Sid Brouwer. 

Hoi @SidB . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie.  Je hebt een mobiel abonnement bij ons? Zo ja, heb je de mogelijkheid om het sim kaartje even in een andere mobiele telefoon te testen? 

 

p.s. In welk buitenland ben je?


Hallo @Erwin van KPN ,

Ik gebruik een eSim. De telefoon heeft wel bereik, maar krijgt geen toegang.

Kan alleen noodoproep doen, geeft de telefoon aan.

Ik ben in Spanje, maar heb ook in Frankrijk geen verbinding kunnen maken.

Ik zie op het forum meer meldingen van ex-Telfortklanten waarbij er door een medewerker van KPN iets gereset zou zijn. Misschien is dat ook voor mij de oplossing…

Bijvoorbeeld 

Groet,

SidB


Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

(ik geef het trouwens weinig kans van slagen, zeker omdat jij ook al op een e-sim zit.  Maar we kunnen het proberen)

 


Hoi @Erwin van KPN ,

Mijn profiel is aangevuld.

Morgen ga ik op weg naar huis, maar het zou fijn zijn voor een volgende vakantie als het dan werkt.

Ik zal mijn sim aan houden, mogelijk zie ik in de loop van de dag resultaat (op weg naar NL).

Dank,

Sid.


@SidB  Ik kan niks bijzonders vinden, . Als je weer thuis bent is mijn advies om even met 0800 0402 te bellen.  

Zij kunnen je dan eventueel doorverbinden of een terugbel afspraak maken met de technische dienst. Als er iets niet goed staat zullen zij dit ongetwijfeld kunnen repareren. 


Reageer