Skip to main content

Geen mobiel netwerk meer na installatie iOS update 17.5.1

  • 4 June 2024
  • 130 reacties
  • 5804 keer bekeken

Na installatie iOS 17.5.1 heb ik geen mobiel netwerk meer en kan ik niet meer bellen. Via de helpdesk van Apple hebben we alle probleemoplossingen doorlopen, maar deze werken niet. Daarnaast heb ik al langere tijd problemen met het bereik. Onderweg loopt mijn iPhone vast, schiet in de SOS-stand en raakt oververhit. Dan is de telefoon niet bruikbaar en moet ik wachten tot de batterij leeggelopen is. Lijkt (ook mening Apple helpdesk) hardware probleem te zijn. Hoe kan ik dit oplossen en valt dit binnen garantie?

Ik krijg net mail van KPN dat ze het maandbedrag verhogen met 2,3%. Wat een aanfluiting voor slechte service. Ik ga kijken wanneer ik van abonnement kan overstappen. Ben er klaar mee.


Wij zijn ook na vele jaren als klant aan het kijken waar we met alles naartoe overstappen.

Ik vind het ook echt superslecht en dan ook nog blijven verhogen. Toevallig dus ook al bezig met andere opties te inventariseren en dan over te stappen met tv, internet en alle GSM abonnementen


Ik zie dat ik voor mobiel de mogelijkheid heb om over te stappen! En dat ga ik per direct regelen. Im out!! Doei kpn mobiel.


Ik heb zojuist mijn telefoon abonnement laten vrijgeven zodat ik naar een andere provider kan. Ik heb een combi van internet, tv en mobiel en ik wil dus de combinatie (dus alles) opzeggen zodat ik naar een andere provider kan waar ik ook combi korting krijg. Dit wordt niet toegestaan wat ik best een kwalijke zaak vind. Ze willen dus alleen het telefoon abo vrijgeven omdat alleen daar de problemen mee zijn.

 

Moet ik weer een klacht in gaan dienen, waarom nou zo moeilijk doen. Al lang klant van de combinatie en dit is alles behalve chique...

Eerlijk is eerlijk, dit probleem is na het indienen van een klacht netjes afgehandeld, ik mag weg met alles (abonnementen zijn vrijgegeven) en heb de overstap al aangevraagd.

Bij deze dus nog wel een bedankje! Dit is toch netjes door KPN afgerond. Vanaf volgende week ben ik naar een andere provider (met internet en mobiel), hopelijk gaat dit bevallen en zo niet, dan ben ik gewoon weer terug over een jaartje 😉 Het ga jullie goed!


Vlak na de verhoging mail kreeg ik een mail over compensatie, ongeveer 2,5 maand aan abbo van mijn iPhone 12 mini wordt terug betaald. 
 

Maar ook ik ga denk ik wel overstappen, telefoon-abbo combi waar ik naar opzoek ben is bij hetzelfde maandbedrag en vergelijkbaar aantal GB de bijbetaling voor de telefoon ± 180€ goedkoper bij Odido. En dat voor bijna elke high-end smartphone. 
 

Daarnaast is Odido vast internet aanbieding ook veel interessanter. Mijn vast internet en telefoon lopen bijna gelijktijdig af. Maar de slechte communicatie en updates, en hoe lang ik moest wachten totdat ik een werkende modem update kreeg… is het de kpn premium toeslag tov andere providers het niet meer waard. 


Reageer