Skip to main content

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met mijn LG Q60,plotseling had ik geen netwerk meer.

Van alles geprobeerd,ook via mijnkpn,maar helaas het mag niet baten.Zodra ik thuis ben heb ik via de wifi wel  internet.

HELP! vg Cissy7

Hallo @Cissy7 , wat is een LGQ60?

 


mobiele telefoon


Hallo @Cissy7 , je zou de mobiele instellingen op jouw telefoon eens kunnen resetten en dan weer opnieuw opbouwen.

 


Dank je voor jouw feedback,maar echt alles al geprobeerd.Zopas de simkaart van mijn man zijn telefoon geprobeerd en daarmee ook geen netwerk. Dus naar mijn inziens ligt het dan aan de telefoon.


Beste @Cissy7, welkom! Ik begrijp uit jouw laatste bericht dat zowel jouw eigen simkaart, als die van jouw man niet in jouw telefoon werken? Dan lijkt het er inderdaad op dat deze defect is. Je hebt deze niet toevallig op ‘vliegtuigmodus’ staan? Je kunt het beste even met jouw toestel naar de winkel. Als deze bij ons gekocht is, neem dan ook even een kopie aankoopbewijs mee. We kunnen hem dan insturen ter reparatie. Als er nog garantie (twee jaar) op zit en je hebt 'm niet bij KPN gekocht, neem dan even contact op met de winkel waar je 'm vandaan hebt. 


Hartelijk dank,maar ik heb deze telefoon een maand of twee geleden kado gekregen van vrienden,geen idee waar zij hem gekocht hebben. Dus ik zal contact met hen opnemen,alhoewel ik dat wel moeilijk vind,iets met een gegeven paard….


Ik kan begrijpen waarom je dit liever niet wilt! Maar zij willen natuurlijk ook gewoon dat het product wat ze jou gegeven hebben, goed werkt 🙂. Je kunt altijd eens langslopen in de winkel:  misschien zien we zo op een afstand toch een instelling over het hoofd en is het zo opgelost!


Marcia,ik zal idd komend weekend even bij één van jullie winkels langs gaan,waar weet ik nog niet ,maar dank voor de tip! En onze vrienden weten het inmiddels….:smirk: