Skip to main content

Sinds afgelopen vrijdag bezig met KPN om over te gaan van 4G naar 5G. Allerlei beloftes zoals binnen 10 minuten bent u  over. De volgende klantenservice medewerker geeft aan binnen 1 uur en weer de volgende pas na het weekend. Vanmorgen nog zitten bellen met 4G en toen om 09.30 ineens niets meer.

Alleen de melding “geen service” bovenin het beeld. Contact opgenomen met KPN voor de zoveelste keer en daar kreeg ik het onvoorstelbare antwoord, na de sim kaart geprobeerd te hebben in een andere Iphone en Samsung A41 met hetzelfde resultaat als in mijn Iphone 12, van ik zal er een melding van maken en u wordt morgen teruggebeld. Hoezo teruggebeld als mijn telefoon niet werkt.

Ondertussen zit ik met een probleem zo zonder telefoon die ik ook nog eens voor mijn werk nodig heb. Het kan toch niet zo zijn dat je ineens zonder netwerk zit terwijl mijn vrouw op haar Iphone 11 gewoon alles kan doen en dat ik dagen moet wachten op een oplossing.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Probleem is sinds gisteren door KPN opgelost.


Ha @Javo, welkom hier op het forum! :blush:

Vervelend dat je een tijdje geen service had op je mobiele telefoon. Gelukkig lees ik dat het gisteren is verholpen, dat is fijn! Ik wens je een heel mooie dag verder! :relaxed: