Skip to main content

Vandaag overgestapt van Vodafone naar KPN. Vodafone is afgesloten, maar nu heb ik geen netwerkverbinding met KPN. Wat nu?

Heb je de KPN-simkaart al in je mobiel gedaan?

Heb je van KPN al een SMS gehad dat de dienst geactiveerd is?

 


Hi @HugoBu, welkom op het forum. 

Ik ben ook benieuwd naar hoe dit komt. Werkt je oude simkaart nog wel? Heb je ook je telefoon opnieuw opgestart? 


Ja, toestel is verder niet open geweest. Toestel zelfs een paar keer uit en aangedaan

 


KPN sim kaart niet gehad, oude vodafone zit er gewoon nog in

 


Zonder KPN-simkaart wordt het moeilijk verbinding maken met KPN of heb je soms een E-sim?

 


ik heb verder ook geen sms gehad dat de dienst is geactiveerd, omdat ik dus geen netwerk heb

 


ik heb verder ook geen sms gehad dat de dienst is geactiveerd, omdat ik dus geen netwerk heb

 

Als je geen simkaart van KPN in je mobiel hebt gestopt en de oude Vodafonekaart er nog in hebt zitten, zul je nooit iets merken van de activatie door KPN.

 


aha, dus ik heb een kpn sim kaart nodig, dank voor de hulp!


Hallo @HugoBu je hebt dus een sim-only-abo afgesloten bij KPN en er geen simkaart bij ontvangen?

Is die overstsp van Vodafone naar KPN met nummerbehoud gedaan?

Daar moet je ook de nodige mail over gehad hebben.

 


@HugoBu Je hebt inderdaad een sim van KPN nodig, je hebt deze dus niet gekregen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook even meekijken. :relaxed: Graag ook het 06-nummer waar het om gaat invullen.Â