Skip to main content
Op 21 maart heb ik als curator van mijn client een klacht ingediend en tot op heden heb ik daar nog steeds niks op vernomen. Wel zie ik ineens dat KPN een bedrag in rekening brengt bij mijn client voor het voortijdig opzeggen van zijn abonnement en hierbij aangeeft dat abb is stopgezet wegens niet betaalde rekeningen, iets wat pertinent onwaar is en mij als curator ook schaadt. Over dat er kosten in rekening zouden worden gebracht is mij in februari niets over verteld, ook in maart niet, men komt daar ineens in april mee. Ik wil dus alsnog een fatsoelijke reactie op mijn onderstaande klacht dd 21 maar j.l. en dat ik daar nu pas op reageer is omdat ik geen zin had KPN achter de vodden aan te blijven zitten maar nu ze niet alleen mij als curator passeren maar ook nog doodleuk op mijn kpn van client met een rekening van 250 euro aankomen ;en hem dreigen met incasso's moet ik ze wel weer achter de vodden aan zitten. Zie hieronder nogmaals mijn klacht waarbij ik privegegevens deels heb wegghaald met xx jes



Geachte mevrouw Erica Van Van den Akker,

Wij hebben de volgende gegevens op 21-03-2019 14:53 ontvangen:

Waar gaat je klacht over?

Mijn klacht gaat over:

Mobiel

Het onderwerp is:

Opzeggen

Toelichting:

Geachte medewerker, Op 6 februari 2019 heb ik aangegeven dat ik curator ben van dhr xxxxxx en daarbij tevens aangegeven dat ik het mobiele abonnement wat hij bij KNP heeft, moest stopzetten. Op 7 februari j.l. heb ik een bevestiging van deze gegevens ontvangen van KNP via mail ( zie bijlage 1) . Ik vernam echter niets over het stopzetten van het abonnement waarop ik begin maart hier eens naar heb geïnformeerd en mij werd verteld dat hier een andere afdeling druk mee was en dat ik hier nog bericht over zou ontvangen. Op 9 maart echter bleek mijn cliënt niet meer te kunnen bellen en bij navragen hierover bleek het abonnement zonder dat ik als curator ook maar ergens van op de hoogte ben gebracht, ineens te zijn stopgezet. Vanaf 8 maart kan mijn cliënt dus plots niet meer bellen en gebeld worden, wat ik gezien zijn beperking een onverantwoordelijke situatie vind, maar tot mijn grote verbazing is er daarnaast wel een rekening gestuurd met jawel, abonnementskosten tot eind maart 2019. Natuurlijk is het normaal dat mijn cliënt de verbruikskosten tot en met 8 maart betaalt, evenals de geldende abonnementskosten tot die datum, maar het kan niet zo zijn dat hij betaalt voor een abonnement wat al is stopgezet. Ik zou dus graag een correcte eindafrekening ontvangen, tot die tijd heb ik de incasso voor KPN geblokkeerd. Daarbij ontvang ik graag alsnog een bevestiging dat het abonnement inderdaad is stopgezet, per welke datum exact ( ik kreeg te horen 8 maart half 1 's nachts en een andere medewerker vertelde 6 maart...) want zoals aangegeven heb ik hier op geen enkele manier correspondentie over ontvangen. Ik hoop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien en zie de stukken tegemoet, met vriendelijke groet, Erica Irene van den Akker

Bijlage:

kpn.docx

Persoonlijke gegevens

Aanhef

Mevrouw

Voorletters



Van den Akker

Postcode

5861BW

Huisnummer

xxx

Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent

047853xxxx

E-mailadres

alpouvaxxxxxx@gmail.com

We nemen binnen 10 werkdagen telefonisch contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer

Directeur Klantenservice



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @erica irene Dank voor je bericht hier en vanzelfsprekend kijk ik graag met je mee. Als eerste: ik heb de gegevens van jou en -met name- die van je cliënt niet bij de hand. Ik kan dus niets nakijken op dit moment. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, zijn/haar postcode / huisnummer, het betreffende mobiele nummer en het klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)



Om de situatie samen te vatten. Ik begrijp dat jij de curator bent van een klant van ons en dat je daarmee verantwoordelijk bent voor zijn of haar financiële zaken. Je hebt in februari aangegeven dat zijn of haar abonnement gestopt moest worden. De communicatie naar jou toe is op zijn minst niet duidelijk verlopen, maar het abonnement is wel beëindigd.



Over die laatste rekening: je betaalt bij ons je abonnementskosten een maand vooruit. Als je abonnement wordt beëindigd, komt het dus voor dat je betaalt voor een periode waarin je abonnement al niet meer actief is. Vanzelfsprekend volgt er daarna een slotfactuur , waarop alles wordt gecorrigeerd. Dit had je vanzelfsprekend uitgelegd kunnen worden. Je hebt de afschrijving gestorneerd, lees ik. Je cliënt heeft inmiddels aanmaningen ontvangen en er wordt melding gemaakt van een incassobureau?



Het lijkt me zaak om dit duidelijk te krijgen. Ik zie graag de gegevens in het profiel tegemoet.


Hallo @erica irene Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het probleem is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen lees ik graag je bericht!

Reageer