Skip to main content

Gisteren heb ik NL-EU250 AAN ge-sms-t naar 1266 en ontving bevestiging dat de bestelling was verwerkt. Vandaag ontvang ik  bericht dat 100% is gebruikt. Hier klopt iets niets. Ik had nog een saldo staan, eergisteren kreeg ik bericht dat 75% daarvan was gebruikt. Die 100% van vandaag slaat dus op het oude saldo, er is geen nieuw saldo bijgeschreven.

Jammer dat ik geen reactie krijg. Ik heb net geprobeerd om via de chat contact te krijgen met een medewerker, ook dat lukt niet. Wat nu? Een nieuwe bestelling plaatsen dan maar? wel stom vind ik dit.


Ik kan nu wel gaan bellen maar dat kost me dan 23 cent per minuut, vervelend is dit.

 


Is hier nog iemand aanwezig??


Bestaat dit forum eigenlijk nog wel? zo te merken niet.


Nou ja, doei doei, bekijk het maar hoor.


Hi @elsware, dank je wel voor jouw bericht. We handelen berichten af op volgorde van binnenkomst. Op dit moment is het erg druk, waardoor ik nu pas kan reageren op jouw bericht. Mijn excuses hiervoor. Heb je inmiddels een antwoord op jouw vraag? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag! Zou je in dat geval dan ook alvast jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!

Mocht je graag sneller en direct contact willen, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). 


Dank je Ron, het probleem is inmiddels opgelost.


Dank je wel voor de terugkoppeling. Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!