Skip to main content

Wij hebben beiden heel vaak geen mobiele service in en om ons huis en zijn daarom vaak niet bereikbaar. Hoe kan dit verholpen worden?

Dat is alles behalve handig Carmen. Ik begrijp dat er bij jou thuis nog iemand is met een mobiel abonnement van KPN die ook geen bereik heeft in en om het huis? Heb je verderop in de straat heb je wel beter bereik? En hoe is het bereik op andere locaties? Het signaal bij jullie thuis kan natuurlijk geblokkeerd worden door omringende huizen/gebouwen. Dat is helaas bij mij thuis het geval. Ik verwacht in ieder geval niet dat het probleem in de simkaarten zit. Dat zou heel toevallig zijn. Heb je zelf al iets geprobeerd om dit probleem op te lossen?

Zou je verder jouw forumprofiel willen aanvullen met de gevraagde gegevens (en het 06-nummer van je huisgenoot)? Als je vervolgens in dit topic weer een berichtje stuurt nadat je dit gedaan hebt, dan ga ik verder op onderzoek uit!


Ik heb geen antwoord meer van je gekregen en ga ervan uit dat je vraag inmiddels beantwoord is. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 


Reageer