Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb nog geen simkaart ontvangen bij mijn nieuwe abonnement. Volgens jullie systeem is de simkaart al wel geactiveerd, dit hebben jullie voor me gedaan. Over een aantal dagen verloopt mijn huidige abonnement en gaat mijn nieuwe abonnement in. Wanneer kan ik de simkaart verwachten?

 

Ik hoor het graag.

 

Fleur

Hoi @Fleur12, welkom hier. 

Wat gek dat er wel een simkaart geactiveerd is, maar je geen ontvangen hebt. Zit niet nog ergens in de doos? 

Anders is het snelst om even naar een winkel te gaan, dan krijg je direct een werkende simkaart mee. Of je kan een vervangende simkaart aanvragen of even bellen met 0800-0402. 

Heb je trouwens een toestel dat geschikt is voor een e-sim, dan heb je geen fysieke kaart meer nodig. 


Hi,

Ik heb ook geen doos ontvangen, alleen een sim-only abonnement met simkaart aangevraagd. Niets in de post helaas. Ik heb een iphone 11, is deze geschikt voor een e-sim? Kan ik dit dan ook apart aanvragen?


Lees in dit topic alles over de e-sim. Kom je er niet uit wil ik je toch vragen om even te bellen met 0800-0402 of even langs de winkel te gaan.