Skip to main content

Sinds ik overgestapt ben van T-Mobile naar KPN met nummer behoudt, kan ik geen sms berichten ontvangen.

 

SMS verzenden: geen probleem, berichten komen goed aan

SMS ontvangen: geen enkele SMS komt binnen, ook geen verificatie SMS berichten

 

Daarnaast inkomende telefoongesprekken ontvangen heeft ook kuren. Meermaals per dag moet ik mijn telefoon restarten om bereikbaar te zijn. 

 

Instellingen berichtencentrale gecontroleerd. Deze staan goed. Hulpmiddelen via de website van KPN opgevolgd geen resultaat. Andere telefoon geprobeerd geen resultaat.

 

Zaterdag 31 oktober gebeld met de servicedesk die zouden een ticket aangemaakt hebben. Ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden echter is dit (natuurlijk) nog steeds niet gebeurt. 

 

Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem? En weet iemand een oplossing. 

 

Mijn dailyphone is een  Samsung Galaxy Note 10 plus maar in mijn Apple iPhone 11 pro Max ervaar ik hetzelfde probleem.

Wat gek dat je niet goed bereikbaar bent en je geen sms'jes kunt ontvangen @Framedropz. Wanneer er al een ticket aan is gemaakt, denk ik dat ik niet veel meer kan doen. Wat ik wel even wil checken is of dit goed gebeurd is en of er al iets mee gedaan is.

Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Mocht je nog geen reactie hebben gehad, dan mag je hier vervolgens weer een berichtje sturen. Dan kijk ik met je mee.  


Reageer