Skip to main content

Ik heb onbeperkt internet tot 5gb daarna kan ik handmatig (heel iritant) gratis 1gb bestellen. Nou kreeg ik altijd een sms als ik 80% verbruikt had en bij 100%. Warom krijgĀ ik deze nu niet meer nu loopt steeds alles vast en gaat het heel traag om weer een 1gb bundel aan te vragen omdat meteen het internet heel traag word.

Ha @WesleykortekaasĀ Dat is natuurlijk lastig, dat begrijp ik. Die notificaties worden wel verstuurd, maar er kan natuurlijk best een vertraging inzitten. Als je snel veel data verbruikt kun je er bij wijze spreke al doorheen zijn voordat de notificatie verstuurd is.Ā Ā 

Ā 


Het is altijd goed gegaan en nu krijg ik helemaal niks binnen ook niet met een vertraging.


Hetzelfde probleem hier, sinds een week ongeveer geen enkel SMSje over mijn dataverbruik meer, ik merk pas dat mijn bundel op is als de snelheid opeens wegschiet. Als ik een nieuwe sms stuur voor het anvragen van de 1GB bundel krijg ik wel een sms dat deze geactiveerd is, dus sms'jes van KPN komen wel binnen - de dataverbruik smsā€™jes worden gewoon niet verstuurd.


Ik krijg helemaal geen sms meer. Vind het wel vervelnd zeker als je onbeperkt internet afsluit en er word niks gezegt dat de snelheid na 5gb lager word. Nou kan je wel steeds 1 gb bijvrage gratis maar makkelijk is het niet. En nu geen smsjes meer dus danĀ ben je te laat en valt internet meteen naar een snelheid dat het nog heel moeizaamĀ  gaat om de kpn ap te openen om 1 gb bij te kopen.


Ik snap heel goed dat dit vervelend is, @WesleykortekaasĀ en ik heb je signaal inmiddels doorgegeven. Ik zie een aantal soortgelijke meldingen voorbijkomen en dat zou kunnen betekenen dat er toch een soort van storing is. Ik hou je op de hoogte.Ā 


Reageer